Vad pysslar vi med? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså ni kan kalla mig rainman. Löser alla typer av kassaproblem trots intag av rödvin. Men på riktigt hur svårt kan det vara. Tryck på KORT eller KONTANT. Trycker du rätt löser sig allt

Dags att sova. Lite tidigt men behöver vara pigg på ett hemskt möte med AF imorgon. Har inte så mycket till val :( Så måste mota bort min sociala fobi tills imorgon. Några bra knep? Någon? :crazy:
Det känns dåligt i magen så jag tror inte att detta är för mig trots att min handläggare tycker det. Men hen ska ju tycka det liksom...

Det verkar inte bli någon respons av säljaren som jag mailade på morgonkvisten. :meh:
Hur svårt är det att ha färdigt att bara kopiera: Tack för intresse men tyvärr.
Så man vet iaf. det kan ju med vara en som hojtar om flera dagar och då kanske man (otåliga jag :o) hunnit jaga vidare redan.

Dags att sova. Lite tidigt men behöver vara pigg på ett hemskt möte med AF imorgon. Har inte så mycket till val :( Så måste mota bort min sociala fobi tills imorgon. Några bra knep? Någon? :crazy:
Det känns dåligt i magen så jag tror inte att detta är för mig trots att min handläggare tycker det. Men hen ska ju tycka det liksom...
Andas och räkna med flopp och se resten som bonus?
Nej jag är fel person att yttra mig tyvärr :o men hoppas det går bra, vilken tid ska vi ha tumpepp??

Idag har toppen-hovis varit här och fixat så jag slipper brodda själv iom skoning etc.
Sen har pojkvännen äntligen kommit hem och vi varit på stan lite och handlat och ätit.
Jag har köpt julpynt, julblommor, glöggkoppar etc för en armé. Och en fin mugg ur en serie jag har andra.

Och så fick jag äntligen behandling. Pojkvän kände först och blev lite blek.
Inte så bra med 24 h flygresa och sen ligga sjuk över 1 v för min kropp.
Får ta en gång till i helgen.

Så härligt att få ses igen! :heart

Långkok är nyttigt för själen, om inte annat :) . Och min mage mår väldigt bra på vällagad mat. Två goda skäl, tycker jag. Näringsvärdet påverkas med största sannolikhet inte.
Håller med,här har det luktat såååååååååå gott hela kvällen,synd att det inte smakar lika bra än.

Nu kaffe o mera Malta :d Även om jag egentligen var sugen på en salladsblads taco med nygjorda köttet men det är ju inte klart :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 748
Senast: Ceta
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 805
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 890
Senast: AbCdE
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Under 2021 var jag vid två skilda tillfällen med om situationer där jag trodde att jag skulle bli dödad. Nu blev jag inte det, men det...
Svar
13
· Visningar
1 504
Senast: Nytant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka