R
Raderad medlem 68338
Alltså ni kan kalla mig rainman. Löser alla typer av kassaproblem trots intag av rödvin. Men på riktigt hur svårt kan det vara. Tryck på KORT eller KONTANT. Trycker du rätt löser sig allt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eter kanske kan fungerar annars?Får man klubba barnet i huvudet så att det somnar?![]()
Andas och räkna med flopp och se resten som bonus?Dags att sova. Lite tidigt men behöver vara pigg på ett hemskt möte med AF imorgon. Har inte så mycket till valSå måste mota bort min sociala fobi tills imorgon. Några bra knep? Någon?
Det känns dåligt i magen så jag tror inte att detta är för mig trots att min handläggare tycker det. Men hen ska ju tycka det liksom...
Andas och räkna med flopp och se resten som bonus?
Nej jag är fel person att yttra mig tyvärrmen hoppas det går bra, vilken tid ska vi ha tumpepp??
Självklart, jag sätter påminnelse i mobilen
Klockan 14.00 får ni gärna hålla tummarna för att mötet blir till min fördel och framförallt att det känns okej.
La ut lite grejer på Tradera... chillar i soffan, tar ett glas rödvin. Tycker synd om mig själv pga måste gå upp på 09 imornosv osv
Jag har sovmorgon typ hur länge jag vill. Första g på evigheter!
Lider med dig!
Jag får skylla mig själv, måste fota till bloggen.. ljuset är bäst på förmiddagen
FilterJag behöver eg fotas till jobbet. Jag vägrar i nuvarande skick. Så nattfotografering kanske är grejen för mig.
Tycker fasen alltid jag ser mer död ut än levande innan kl 12 typ.
Du brukar iaf se fräsch ut även om du kanske är trött.
Filter![]()
Långkok är nyttigt för själen, om inte annatHur skulle matens näringsvärde påverkas?
Nä jag tror dig intePhotoshop deluxe alt så där pixlad bild att man nye alls ser kanske vore grejen..
Jag behöver eg fotas till jobbet. Jag vägrar i nuvarande skick. Så nattfotografering kanske är grejen för mig.
Tycker fasen alltid jag ser mer död ut än levande innan kl 12 typ.
Du brukar iaf se fräsch ut även om du kanske är trött.
Håller med,här har det luktat såååååååååå gott hela kvällen,synd att det inte smakar lika bra än.Långkok är nyttigt för själen, om inte annat. Och min mage mår väldigt bra på vällagad mat. Två goda skäl, tycker jag. Näringsvärdet påverkas med största sannolikhet inte.