Tur jag inte är ensam om att vara frustrerad!Jag är lika frustrerad! Helt säker på att det funnits som alternativ innan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tur jag inte är ensam om att vara frustrerad!Jag är lika frustrerad! Helt säker på att det funnits som alternativ innan.
Tur jag inte är ensam om att vara frustrerad!
Jag fick ju 20% rabatt på varan jag vill bytaFunderar på om det är värt att kontakta kundtjänst, eller om det bara är så att villkoren ändrats och det är lönlöst. Visst, det är ju möjligt att returnera och sedan beställa varan på nytt i en annan storlek (är ju gratis frakt nu åtminstone) men det känns så osmidigt.
Jag fick ju 20% rabatt på varan jag vill byta![]()
Sitter och grinar. En i min närhet är inlagd pga extremt låga blodvärden, har fått blodtransfusion. Blod i avföringen men oklart varifrån det kommer.
Liknande symptom som en annan person hade och då var det tarmcancer.![]()
Sitter och grinar. En i min närhet är inlagd pga extremt låga blodvärden, har fått blodtransfusion. Blod i avföringen men oklart varifrån det kommer.
Tack! Jag tänkte fira med att baka gammelmormors rågbröd, men har inte hunnit ännu.Grattis FINLAND på självständighetsdagen och 100 år av självständighet!!!
![]()
De kanske har som footway, att man får göra en ny beställning.Vill byta en jack hos hm, till en större storlek. Men hittar bara hur jag returnerar jackan
Sen är frågan om jag tycker om skorna jag har köpt.
Tack! Jag tänkte fira med att baka gammelmormors rågbröd, men har inte hunnit ännu.
/Halv-österbottning
Jag vill se stövlarna , det här kräver en bild!!Har promenerat runt i stan iklädd mina nya blommiga lårhöga stilett-stövlar. Folk kollade på mig med viss skepsismen granntanten tycke citat att de var ”raffiga”
Åt lunch med min välklädde bror som jobbar inom finans. Han var i vanlig ordning finkänslig, kastade ett öga på stövlarna, min färgglada framtoning samt gigantiska pälsmössa och bara ”och allt är som vanligt”?