Vad pysslar vi med? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
kan du inte komma hit och lära dotterns hund att inte stjäla från bord och bänkar??

Det handlar "bara" om timing, och "consistency" :crazy: Det svaraste att fa till hemma.:angel:

Så mycket dricker jag med,i går hällde jag ut ett vitt vin med utgångsdatum 2012 :D

Neeeejjjjj vin gar inte ut. :nailbiting:

Ser just att du svarat ... Men ackligt vin gar inte i mat heller ... gillar man inte att dricka vinet satter det ju fel smak pa maten.:p

Dricker te och äter en macka som visade sig vara halvtråkig, inte torr men nästan.
Helt klart tur jag har te och doppa i så slipper jag hämta en ny eftersom resten ligger i frysen.

Dricker te och äter en macka som visade sig vara halvtråkig, inte torr men nästan.
Helt klart tur jag har te och doppa i så slipper jag hämta en ny eftersom resten ligger i frysen.
Jag har just svalt sista biten av min macka och nu svär jag över att tv masten på BIllingen verkar bråka,jag ville ju se dom där stollarna i 90 days

Här är regnet tryggt placerat :crazy: dock ska det lugna sig under fm. vilket jag verkligen hoppas för då ska jag passa på att göra ett ärende såfall och jag har ingen lust att bli dränkt. (just nu är den risken ganska stor bara jag går ut på balkongen)

Dags att försöka sova :angel: En del av uppsatsen ska in till handledaren senast på söndag och jag är inte klar med min del än :nailbiting: Så när jag fick upp lite flyt så kändes det dumt att gå och lägga sig, just nu känner jag att det hade varit skönt att sovit för 4 timmar sen :meh:

Vad är det för fel på vädret,häromdagen var det så kallt att man drog in ett extra andetag när man kom ut,nu har vi +8 :eek: men det har i alla fall slutat regna.
Blir nog inget klättra på taket väder idag,så då kan jag inte förstöra kirons arbete på det.

Maken och jag har just kommit hem fran en trevlig kvall med middag pa en lokal "Spanish Restaurant" ... gott och brodet var "to die for". MEN ... maten ar battre pa deras syster restaurant aldeles bredvid, ett Creole stalle dar maten ar lika god som i Louisiana. :d Sa vi vet var vi gar i fortsattningen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 835
Senast: Ceta
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
27 493
Senast: lizzie
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 918
Senast: AbCdE
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Under 2021 var jag vid två skilda tillfällen med om situationer där jag trodde att jag skulle bli dödad. Nu blev jag inte det, men det...
Svar
13
· Visningar
1 504
Senast: Nytant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Vad gör vi? Kids edition del 5
  • Livskristråden

Hund, Katt, Andra Djur