Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja?? Jag är mer pålitlig än postmord. Snarare med.Och nu kom blåsten hit oxå.
kan du inte komma hit och lära dotterns hund att inte stjäla från bord och bänkar??
Så mycket dricker jag med,i går hällde jag ut ett vitt vin med utgångsdatum 2012![]()
Jag har just svalt sista biten av min macka och nu svär jag över att tv masten på BIllingen verkar bråka,jag ville ju se dom där stollarna i 90 daysDricker te och äter en macka som visade sig vara halvtråkig, inte torr men nästan.
Helt klart tur jag har te och doppa i så slipper jag hämta en ny eftersom resten ligger i frysen.
God morgonVaken... eller något sådant![]()
God morgon! Så trevligt med en pigg människa som sovit sig pigg och glatt är uppe och hoppar för att starta dagenVaken... eller något sådant![]()
Så där törs du bara säga för att du är för långt ifrån och inte kan åka på en snyting.God morgon! Så trevligt med en pigg människa som sovit sig pigg och glatt är uppe och hoppar för att starta dagen![]()
God morgon! Så trevligt med en pigg människa som sovit sig pigg och glatt är uppe och hoppar för att starta dagen![]()
Åh så sant så, jag är väldigt glad att @athena_arabians inte är i min närhet även om jag väldigt gärna skulle träffa henne.Så där törs du bara säga för att du är för långt ifrån och inte kan åka på en snyting.![]()
Åh han är nog på väg hit, han behöver duschaJB var här för ett tag sen,men jag skulle bara och nu har han dragit.
Här fattas inga fel på morgonhumöret hellerÅh så sant så, jag är väldigt glad att @athena_arabians inte är i min närhet även om jag väldigt gärna skulle träffa henne.
Hade någon ens tänkt tanken i min närhet när jag är nyvaken hade jag inte stått för konsekvenserna.
Mitt morgonhumör är lätt att testa![]()
Han är nyduschad,han drog medans det ff regnade.Åh han är nog på väg hit, han behöver duscha
Ska lägga mig och se om jag kan få honom att umgås en stund.