Vad pysslar vi med? Del LXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu :devil: har den norska stormen kommit hit,det låter som att den gör sitt bästa för att få fönsterväggarna i kuvösen att ge upp :nailbiting: Fast hellre det än att den ger sig på mitt magasintak, även om jag själv tycker att jag skruvat det tillräckligt.

Imorgon tror jag att jag ska storstäda hela gruppträningssalen, det blir perfekt spaningsläge utifall att där skulle finnas någont att spana på :rofl::rofl:

Nu :devil: har den norska stormen kommit hit,det låter som att den gör sitt bästa för att få fönsterväggarna i kuvösen att ge upp :nailbiting: Fast hellre det än att den ger sig på mitt magasintak, även om jag själv tycker att jag skruvat det tillräckligt.
Blåsten har ökat på rejält här med nu.

Det blåser och viner så hemskt ute så jag ska nog ta och kolla om balkongen är kvar :angel:
Jag duckar lite varje gång det drar på för varenda ruta i kuvösen låter som en skallerorm ,ska snart ta ut hundarna o samtidigt kolla plåttaket på magasinet för flyger det iväg så är det grannens rutor som ryker.:nailbiting::eek:
Sen är det väl smörgås dags snart?!

Jag duckar lite varje gång det drar på för varenda ruta i kuvösen låter som en skallerorm ,ska snart ta ut hundarna o samtidigt kolla plåttaket på magasinet för flyger det iväg så är det grannens rutor som ryker.:nailbiting::eek:
Sen är det väl smörgås dags snart?!

Sätt på dig hjälm när du går :nailbiting:
Jag hoppar macka ikväll och väntar på att affären öppnar så tänkte jag köpa färska frallor ev. eller något annat lite lyx till frukost.

Jag tror du fuskar och gör pås cappucino:idea:
Det har hänt men det var länge sedan jag hade sån hemma, kan köpa om jag är borta dock ska jag erkänna.
Men jag har kaffebryggare, kaffemaskin och mjölkskummare och även mjölkvisp oftast finns det en skvätt kaffe klart att bara panikvärma i micron.
Jag har laddat för att undvika koffeinbrist.

Ska jag handvispa mjölken då ska det mycket till

Det har hänt men det var länge sedan jag hade sån hemma, kan köpa om jag är borta dock ska jag erkänna.
Men jag har kaffebryggare, kaffemaskin och mjölkskummare och även mjölkvisp oftast finns det en skvätt kaffe klart att bara panikvärma i micron.
Jag har laddat för att undvika koffeinbrist.

Ska jag handvispa mjölken då ska det mycket till
Aha,det var därför dom var så lättgjorda :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 874
Senast: Ceta
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
27 720
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 930
Senast: AbCdE
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Under 2021 var jag vid två skilda tillfällen med om situationer där jag trodde att jag skulle bli dödad. Nu blev jag inte det, men det...
Svar
13
· Visningar
1 504
Senast: Nytant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Oseriös avel 2023