Dags för lite kaffe eller om jag ska göra en ordentlig cappucino kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi tar cappucinoDags för lite kaffe eller om jag ska göra en ordentlig cappucino kanske?
Ja det blev det.Vi tar cappucino![]()
Min bryggare är tydligen inte lika snabb som din,eller så tjuvstartade duJa det blev det.![]()
Brygga= onödigt, jag hade färdigt redanMin bryggare är tydligen inte lika snabb som din,eller så tjuvstartade du![]()
Blåsten har ökat på rejält här med nu.Nuhar den norska stormen kommit hit,det låter som att den gör sitt bästa för att få fönsterväggarna i kuvösen att ge upp
Fast hellre det än att den ger sig på mitt magasintak, även om jag själv tycker att jag skruvat det tillräckligt.
Nuhar den norska stormen kommit hit,det låter som att den gör sitt bästa för att få fönsterväggarna i kuvösen att ge upp
Fast hellre det än att den ger sig på mitt magasintak, även om jag själv tycker att jag skruvat det tillräckligt.
Blåsten har ökat på rejält här med nu.
Jag duckar lite varje gång det drar på för varenda ruta i kuvösen låter som en skallerorm ,ska snart ta ut hundarna o samtidigt kolla plåttaket på magasinet för flyger det iväg så är det grannens rutor som ryker.Det blåser och viner så hemskt ute så jag ska nog ta och kolla om balkongen är kvar![]()
Jag duckar lite varje gång det drar på för varenda ruta i kuvösen låter som en skallerorm ,ska snart ta ut hundarna o samtidigt kolla plåttaket på magasinet för flyger det iväg så är det grannens rutor som ryker.
Sen är det väl smörgås dags snart?!
Hade inget gott pålägg så det fick bli en omelett och nypressad juiceSätt på dig hjälm när du går
Jag hoppar macka ikväll och väntar på att affären öppnar så tänkte jag köpa färska frallor ev. eller något annat lite lyx till frukost.
Jag har fixat en till cappuccinoHade inget gott pålägg så det fick bli en omelett och nypressad juice
Jag tror du fuskar och gör pås cappucinoJag har fixat en till cappuccino![]()
Det har hänt men det var länge sedan jag hade sån hemma, kan köpa om jag är borta dock ska jag erkänna.Jag tror du fuskar och gör pås cappucino![]()
Aha,det var därför dom var så lättgjordaDet har hänt men det var länge sedan jag hade sån hemma, kan köpa om jag är borta dock ska jag erkänna.
Men jag har kaffebryggare, kaffemaskin och mjölkskummare och även mjölkvisp oftast finns det en skvätt kaffe klart att bara panikvärma i micron.
Jag har laddat för att undvika koffeinbrist.
Ska jag handvispa mjölken då ska det mycket till
Jajemen fast sen kväll/natt (ca22:00-7:30) använder jag inte kaffemaskinen för den dånar så mycket när den mal bönorna så då är det vanligt bryggkaffe som gäller.Aha,det var därför dom var så lättgjorda![]()
Och vem är det?Eckhart Tolle har gillat ett av mina inlägg på Instagram.