Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Årets morsdagsbukett. En mååååååångårig tradition. I år är dom dock nästan överblommade.
20180527_155024.jpg
 
Sitter på Stadion och muttrar över Malmös jävla oförmåga att göra mål :mad:
Att ligga under mot Dalkurd, ett smutsigt och själlöst lag, är inget annat än pinsamt!
 
Ha! Jag har just meddelat familjen att jag forvantar mig manga morsdags grattulationer i dag :D och informerade att det faktum att jag fick det den andra Sondagen i May da det ar Morsdag har absolut inte har nagon betydelse. Dessutom tar jag med barnbarnet pa Frukost ute i dag sa familjen kan flytta i lugn och ro, nu nar jag kom pa att det ar morsdag i Sverige kommer jag envist att havda att det ar darfor vi aker ut pa frukost. :cool:
 
Intressant att se Bold Eagle utan taggar på insidan av bettskiva och tömmar samt utan en icke-elastisk springrem, minst sagt. :angel:

Formar middagsbiffar och väntar på försök 2.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 219
Senast: Sirap
·
Fordon Jag har genom åren haft en del bilar, och skulle helst vilja ha en Volvo s60 igen alternativt en SUV. Däremot har jag 4 barn och flera...
Svar
1
· Visningar
741
Senast: Bonita4
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 608
Senast: YlvaG
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
814

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp