Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här är det ingen idé att göra något åt gräset eftersom stora fläckar redan torkat bort
Och så hittade jag uppbökade torvor på ett par ställen. Orka stängsla in hela tomten med el...:arghh:
Här har mössen förstört min matta men klipper den ändå . Ska skaffa hem lite jord och så igen dom bruna partierna
 
Fyfan... sitter på tuben nu på väg till det angenäma (?) ÖB för att införskaffa fler kartongjävlar.
Nån som behöver väskor, skor eller kläder kan ju höra av sig. Överväger snart att kasta allt i sopnedkastet :cautious:

Du om nagon hade val kunnat ha varldens (blogg-) loppis?
Maste val vara massa med stockholmare villiga att bara bort halva din garderob i utebyte mot cash!
 
Sjalv ar jag alldeles jattefornojd over hur bra internet kan vara - da jag bor utomlands hade jag helt glomt bort mors dag idag, men har nyss slangt ivag en bestallning pa Euroflorist, och mamma kommer fa en bukett levererad idag! Hur bra ar inte det!?

Har också beställt blommor! Så smidigt!
 
Söta bruna var lite upprörd idag och behövde sällskap på ridbanan. Jag var inte direkt klädd för ridning, men det löste sig bra ändå. :D

20180527_114812.jpg


Det är bra när det finns hästar att låna.
 
:heart Har det hänt något akut? :(

Han blev blockhalt efter bad igår, jag avvaktade över natten men samma idag. Så vi åkte in, som tur är inget brutet men antagligen en rejäl stukning. Antiinflammatoriskt och koppelvila i minst fem dagar. Kul för en flat :D Skönt att inget annat hittades iaf, allt såg fint ut och inte ett spår av artros vilket alltid är skönt. Hoppas detta gör susen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 638
Senast: Juli0a
·
Fordon Jag har genom åren haft en del bilar, och skulle helst vilja ha en Volvo s60 igen alternativt en SUV. Däremot har jag 4 barn och flera...
Svar
1
· Visningar
755
Senast: Bonita4
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 904
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 752
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp