Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blir inget handlade av mig för mig idag. Vad jag vill ha är med all säkerhet urplockat på söndag eftermiddag/kväll. Väntar till i morgon kväll när de förhoppningsvis fyllt på. Orkar inte gå dit och inse att hälften inte finns. Det får bli spaghetti och köttfärssås, hittade som tur är en påse i frysen. Men nu börjar det bli lite kritiskt. Tur att jag har mycket pasta hemma. I värsta fall får det bli en kebab. Sitter framför datorn med alla persiennerna neddragna men fortfarande kvavt om än inte särskilt varmt.
 
Skål @skerper!

32846125_228333377752957_2411837106952339456_n.jpg

:up: :D
 
Vi fick enstaka droppar och nåt mullrande igår men det var minsann allt.

Vi hade det riktigt trevligt på festen på kvällen, kul att se ansikten man numera inte träffar så ofta. Typ ingen kände igen mig :D
Idag var vi en sväng till IKEA och tropikariet, minstingen blev dock rätt trött på slutet.
Akvariet var favoriten och dottern helt betagen av hajarna :D

20180527_112949.jpg


Nu ska jag steka pannkakor och försöka läsa ikapp :p
 
Sopat upp efter att de satans grannungarna spelat fotboll på vår väldigt smala gång vid min uteplats och självfallet dängt sönder min lavendel + kruka... De smet också de fegisarna men storbrodern kom och bad om ursäkt om än nonchalant. GAH :rage:
 
Vilket fint timmrat hus! Det ser gammalt ut

Det är det gamla tvätteriet (aka "Lillstugan") och jag tror det är äldre än huset :heart Det har en atmosfär som heter duga, man blir lugn bara av att gå in där. Jag tror pappa delade med sig till huset, det var hans pysselverkstad där han renoverade lampor och seldon bla. Han var en mycket stabil och nöjd person (och den snällaste människa jag träffat) och jag tror som sagt han sitter lite i väggarna där.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 327
Senast: Sirap
·
Fordon Jag har genom åren haft en del bilar, och skulle helst vilja ha en Volvo s60 igen alternativt en SUV. Däremot har jag 4 barn och flera...
Svar
1
· Visningar
742
Senast: Bonita4
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 611
Senast: YlvaG
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
825

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp