Vad pysslar vi med? Del LXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hrm... Nej :meh::o mitt "har du nått bättre pris på den nu när du slapp lägga ut den på annons" (det var samma karl som hade den andra klippo för 4500 kr som jag mailade tidigare) resulterade i att det fanns ju andra att ringa, iom att han hade blivit nerringd om den andra :meh:

Äsch, jag tror fortfarande du gjorde ett bra köp :) Det är bara jag som är prutningsfanatiker :D
 
Äsch, jag tror fortfarande du gjorde ett bra köp :) Det är bara jag som är prutningsfanatiker :D
Ja jag hoppas det, den känns bred och rejäl :)
IMG_20180527_200326.jpg
 
Jag fick tips på ett vitt vin. Jag dricker inte vitt för det är inte gott
Men detta är helt ok. Riktigt trevligt!
Stoneleigh sauvignon blanc

Det är riktigt gott! Jag föredrar dock Stonleigh chardonnay! Riktigt ekig och trevlig, mycket smak, smakar typ kåda och tallbarr (jaa det är gott haha) inte smörig och kvalmig alls! Dricker den i detta nu *fyller på* :angel:
Gillar du ovanstående rekommenderar jag annars Yarden israelisk chardonnay, liknande men ett snäpp vassare!
 
Ska äta lite fruktsallad och läsa lite till innan jag ska lägga mig. Borde sova redan nu men känner inte för det. Imorgon är det jobb, frisören och städa av balkongen som står på schemat. Eventuellt klippa gräset också.
 
Tog isär hela gamla pumpen och trixade lite. Så nu lever den igen :banana:Fullt flås i det karet nu, låter som ett vattenfall...:meh:
Plockat fram kläder till i morgon. Packat frukost-och lunchpåsen till jobbet. Duschat så nu är man klar till att jobba - igen
I morgon ska jag till dietisten på min Vc, kl 15.45 först:cool: Så jag hinner både att simma och ta en långdusch i simhallen på jobbet (vi får simma och gymma där gratis nu för tiden:bow::bow:). Om det inte är fullt med unga pojkar som i fredags...:cautious: De stojade och gapade, så jag hade inte så stor lust att simma då. Är mkt folk nu på Ärna, pga en stor miltärövning - igen:wtf:
 
Det är riktigt gott! Jag föredrar dock Stonleigh chardonnay! Riktigt ekig och trevlig, mycket smak, smakar typ kåda och tallbarr (jaa det är gott haha) inte smörig och kvalmig alls! Dricker den i detta nu *fyller på* :angel:
Gillar du ovanstående rekommenderar jag annars Yarden israelisk chardonnay, liknande men ett snäpp vassare!
Tack för tipset.
Antecknar. Tycker ju mest att vitt smakar saft med otäck eftersmak. Eller sött.
Kul om det faktiskt finns goda vita.
 
Tack för tipset.
Antecknar. Tycker ju mest att vitt smakar saft med otäck eftersmak. Eller sött.
Kul om det faktiskt finns goda vita.

Är inte heller ngn större fan av vita men det finns några godbitar! Inte säkert att Yarden finns överallt dock tyvärr!

Har du btw testat detta hyfsat enkla rödvin, men väldigt trevligt! Drack det igår kväll och blev MYCKET positivt överraskad, så även mitt sällskap som är lite vinsnobbig!

884325.jpg
 
Är inte heller ngn större fan av vita men det finns några godbitar! Inte säkert att Yarden finns överallt dock tyvärr!

Har du btw testat detta hyfsat enkla rödvin, men väldigt trevligt! Drack det igår kväll och blev MYCKET positivt överraskad, så även mitt sällskap som är lite vinsnobbig!

884325.jpg
Zinfandel brukar vara rena sockerlagen...
Ska kolla!
Min absoluta favorit för tillfället är en rioja, Marcues de Caceres.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 222
Senast: Sirap
·
Fordon Jag har genom åren haft en del bilar, och skulle helst vilja ha en Volvo s60 igen alternativt en SUV. Däremot har jag 4 barn och flera...
Svar
1
· Visningar
741
Senast: Bonita4
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 608
Senast: YlvaG
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
814

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp