Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på att ta med hunden ner och glo på Netflix istället. Vill inte hon ska gå i trappan själv vilket hon kommer göra när hon fattar att jag är där nere.
 
Nu har vi sett Jurassic World. Den var riktigt bra :)


Jag är en riktig jurassic nörd och 21 juni släpps jurassic world 2 på bio! Åååååååå

Här är ett favoritfoto montage på mig :D
IMG_20151013_214348.jpg
 
Har sovit sådär .Masken gick sönder och det blåste luft överallt men har lyckats laga den .Blev promenad med Leo kl 7.Fick så jäkla ont i magen då jag var ute och gick så det fick bli lite värktabletter fåse om det släpper .
Magen protesterar och det bubblar och skriker från tarmarna så det är väl någon som inte ligger där den ska .Allt badande igår har gjort att skinnet sitter löst under båda fötterna och jag och tanten ska åka iväg på marknad idag har vi tänkt .Den har blivit sämre och sämre för vart år .Sedan det nya systemet med den svarta lådan och att man måste få kvitto så har det blivit katastrof .Så utbudet är i princip godis ,strumpor och så brukar det vara en äldre man i tuban som säljer väskor och kläder och bygdens korvförsäljare Vild Hasse
 
Ligger i sängen på hotellet och funderar på att gå upp och ta en dusch. Blev inte så sent igår, jag och några till slocknade vid halv tolv. Min rumskompis kom hem sent däremot, hon lär sova ett tag till :D
Nej jag ska nog kliva in i den där duschen nu.
 
Jag är deppig för att jag inte kan åka till Partner idag. :cry: För jag kan inte med att fråga @grodan21 om hon vill fika med mig i typ uddevalla och sedan ta med mig i bilen.
 
Idag blir det nog en sväng till byggvaruhandeln för att köpa gips så vi kan komma igång med renoveringen av mammas hall. Sedan funderar jag på om vi ska åka och bada lite på em.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
913
· Visningar
48 408
Senast: Ceta
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 017
IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
395
Senast: Red_Chili
·
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
962
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp