Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hjälp! Jag ska dekorera smörgåstårta för första gången idag. Ska det bara vara creme fraiche runt om eller ska jag även ha i lite grädde. Tänkte ha lite pepparrot eftersom det är lax och räkor på.
 
Dyker in i tråden. Är sugen på att sola, dock vill jag ej lägga mig på gräsmattan utanför lägenheten. Funderar på att åka till någon strand, synd att det inte finns en bra strand på gång/cykelavstånd härifrån bara.
Sen i eftermiddag ska jag lämna in min sadel till försäljning och skulle visst ta med ridkläderna också. Låter som det kan bli en liten tur. :)
 
Hjälp! Jag ska dekorera smörgåstårta för första gången idag. Ska det bara vara creme fraiche runt om eller ska jag även ha i lite grädde. Tänkte ha lite pepparrot eftersom det är lax och räkor på.
När jag ätit smörgåstårta har det varit ett tunt lager grädde runt, men jag tror att man kan göra precis hur man vill och det som smakar godast för en själv. Det är det fina med smörgåstårta, tror knappt det finns några rätt eller fel. :p
 
Dyker in i tråden. Är sugen på att sola, dock vill jag ej lägga mig på gräsmattan utanför lägenheten. Funderar på att åka till någon strand, synd att det inte finns en bra strand på gång/cykelavstånd härifrån bara.
Sen i eftermiddag ska jag lämna in min sadel till försäljning och skulle visst ta med ridkläderna också. Låter som det kan bli en liten tur. :)
Det finns inte någon park i närheten där du kan lägga dig och sola? Man kan ta med sig en bok eller tidning om man tycker att det känns konstig. :D
 
Maken är hemma igen så nu ska jag ut på promenad med vovven och sen åka och simma ett pass. Skönt med egentid!

Sen ska vi väl städa lite här hemma. Skulle vilja göra om lite med möblemanget så får googla efter nån fin skänk tror jag :)
 
Det finns inte någon park i närheten där du kan lägga dig och sola? Man kan ta med sig en bok eller tidning om man tycker att det känns konstig. :D
Det finns ju en typ ”hembygdspark” men känns väl sådär, hade jag haft en vän som sällskap hade jag inte bangat. :o
Nästan så jag funderar på att lägga mig på jobbets gräsmatta. :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
914
· Visningar
48 573
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 023
IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
396
Senast: Red_Chili
·
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
962
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp