Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter utanför vattentornet i Vårgårda och väntar på att någon ska komma och öppna bommen. Kommer direkt sa de. Hur direkt är direkt? Blir lite stressad, har många jobb idag.
 
Alltså ibland blir jag matt.
Fick hem brev att det är inbokat tid för byte av vattenmätare. Jag jobbar och är därför tvungen att avboka.
Går det sen att boka en ny tid? Nänä, de skickar ut brev med en ny tid. Det kan ta 3-4 månader och chansen att den tiden ska infalla på en ledig dag känns obefintlig.
Vi kan alltså hålla på såhär i flera år. Otroligt efterblivet system och nej, jag tar inte semester för att de ska vara här i 20 minuter.
 
Det är mina nerver i Centrala Nervsystemet i hjärnan som är skadat. Bastu, liniment mm hjälper tyvärr inte men annars är det bra tips du ger :up:

Inte ens morfin lugnar ner dessa smärtor :meh:
Aha ok :(

———

Har hittills inte gjort mycket idag. Plockat lite hemma och skrivit en inköpslista. Väldigt lugn morgon. Jinns hoppade däremot upp och ner på sängen och kastar sig bredvid så rumpan kommer mot mitt ansikte :yuck:. Hon är ute nu i de friska vindarna
 
I förrgår blev jag rejält ansatt av knott och det kliar fortfarande som f-n. Jag väntar otåligt på att det ska gå över.
 
Käkat lyxfrulle

78EA4DA3-D263-4EBF-A0A8-3C09949FDFCD.jpeg
 
Väntar på att gå på lunch. Produktiv är inte mitt mellannamn idag.
Har lovat mig själv en godispåse som motivation....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 029
· Visningar
54 183
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 092
IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
403
Senast: Red_Chili
·
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
964
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra
  • HusdjursGPS

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp