Vad pysslar vi med ?Del XC

Status
Stängd för vidare inlägg.
På jobb och får bita mig i tungan för att inte ringa upp till gårdagens otrevliga kund som just nu mailat otrevligheter till kollegan istället och indirekt kallar honom för idiot. Kollegan börjar bli mäkta irriterad.

Pust

djupt andetag

Tur min lilla hund är något lugnare idag och att fölisen vart så glad över att hoppa omkring imorses :D

Galopp is da shit när man är så liten och sprudlande av energi som måste ut :D
 
Blåser upp till storm och mullrar dovt i horisonten. Mysigt!

Snart ska vi till gamla lägenheten och inspektera vad städfirman gjort, stackarna fick nog mycket att göra ... Sedan kommer det några och ska besiktiga vårt hustak gratis och ge en offert på om något behöver fixas, taket är ju nästan 40 år men hoppas de inte hittar alltför mycket. :nailbiting:
 
Det var en kort sommar i år, brrrr
Instämmer och hoppas på under och lite värme framförallt.

Jag har precis informerat pappa om att det blev vinst på travet i helgen, trevligt även om det bara täckte insatsen och några fjantiga kronor till men alltid något. Spelar endast pengar som räknas som förlorade så förlust gör inget men kul när det går + ibland.:up:
 
På jobb och får bita mig i tungan för att inte ringa upp till gårdagens otrevliga kund som just nu mailat otrevligheter till kollegan istället och indirekt kallar honom för idiot. Kollegan börjar bli mäkta irriterad.

Pust

djupt andetag

Tur min lilla hund är något lugnare idag och att fölisen vart så glad över att hoppa omkring imorses :D

Galopp is da shit när man är så liten och sprudlande av energi som måste ut :D
Galopp med pruttbockar är väl förstahadsgångart för småskitar :)
Bäbis hemma hävdar bestämt det.
 
Blåser upp till storm och mullrar dovt i horisonten. Mysigt!

Snart ska vi till gamla lägenheten och inspektera vad städfirman gjort, stackarna fick nog mycket att göra ... Sedan kommer det några och ska besiktiga vårt hustak gratis och ge en offert på om något behöver fixas, taket är ju nästan 40 år men hoppas de inte hittar alltför mycket. :nailbiting:
Det gjorde vår besiktningsman när vi besiktigade huset.
Så vi visste att det behövde bytas snarast.
Sen att det tog idioten 6-7 år att få tummen ur...
Jag bodde inte kvar då
 
Vi har tant hund på besök över dagen, svägerskans hund som annars skulle ha varit själv hela dagen och kvällen. Tanten är 12 år, döv och nästan blind, men väldigt glad. :D Nu har hon efter en timmes rantande har hon äntligen kommit till ro. :heart Hon har varit här mycket genom åren så hon känner igen sig, men hon vägrar att ligga på våra hundfiltar, trots att de är tvättade i 60 grader sen någon annan hund låg på dem. Det är samma typ av filtar som hon har hemma så hon borde inte reagerar så mycket på dem. Men en dubbelvikt yllefilt blev tydligen bra att sova på. :D
 
Jag väntar fortfarande på att dom ska ringa om att min mobil är färdig.. Den skulle vara klar igår men inte ett ljud från dom...
 
Det är lika illa på västgöta sidan.
Häpp, där blåste en bit av trädet ner....
DSC_1204.JPG
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 029
· Visningar
54 190
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 094
IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
403
Senast: Red_Chili
·
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
964
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp