Lite strul med ett av systemen på morgonen men en omstart löste det problemet
(Dessutom var nattpersonalen i princip redan klara med det bekymret när jag kom hit
)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack. Jag tror inte det skulle behövas, vi har vänner och släktingar att vända oss till, men tack. Det värmer.Det finns plats här om du står ut med stöket. Det är väl cirka en timme norr om Örebro.
Varför ska jag ringa dem? Vad kan hända, menar du, mer än att det är lite irriterande med ljudet?
Det beror nog på. Sitter de i en vägg går det nog inte att flytta.Beroende på hur huset är byggt kan olika strukturer ta skada av bina. Beror lite på vad det är för bin också, men den enkla förklaringen är att huset tar skada.
Ring Anticimex så kanske de kan rekommendera en biodlare (om du inte vet nån). Har hört att de kan vara svåra att flytta, vet inte om det är sant eller ej.
Det beror nog på. Sitter de i en vägg går det nog inte att flytta.
Märkligt då att anticimex uttryckligen skriver på sin hemsida att bin inte gör någon skada på byggnader??Beroende på hur huset är byggt kan olika strukturer ta skada av bina. Beror lite på vad det är för bin också, men den enkla förklaringen är att huset tar skada.
Ring Anticimex så kanske de kan rekommendera en biodlare (om du inte vet nån). Har hört att de kan vara svåra att flytta, vet inte om det är sant eller ej.
Märkligt då att anticimex uttryckligen skriver på sin hemsida att bin inte gör någon skada på byggnader??
Hur flyttar man något som bor inne i en vägg? River väggen?
Alltså, det verkar vara en hel vetenskap så min tanke är att det kanske är bäst att låta dem vara och hoppas på att det stämmer att bin inte gör någon skada på fastigheter:Det beror som sagt på. Jag var på ett hus där hela ytterpanelen ruttnande av fukten från bina och honungen. Så visst kan det bli skador.
På Nomor tog vi bort bin just av den anledningen, men jag kan ju säga att jag inte tyckte om det.
I vägg är det som Magiana säger i princip omöjligt.
Fan, yr sa i mitten på veckan att på måndag skulle vi få 13 mm regn. Nu har dom ändrat till 0.3 mm![]()