Vad pysslar vi med, del XXXIII?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag var uppe och tittade på simningen och då såg jag att en fästing har bitit sej fast på min högra sida strax nedanför midjan :arghh::nailbiting:
Det svider och nu kan jag inte tänka på något annat. Jag satte ett plåster över, dom på hälsocentralen får skära bort den om jag inte kan plocka den med lilla kofotsmanicken senare.:(:yuck:
Ju längre tid den sitter desto högre risk för smitta,så bort med den!
 
Jag försöker få den här lilla 8 månaders äventyraren att inse att hon behöver sova lite mer. Men hon har nyligen kommit på hur man ålar sig framåt och fort går det!
 
Suckar över folk som uppenbarligen inte kan så mycket som de borde när de har det jobb de har... :banghead: En grusning beställd, väldigt noga med karta eftersom det var lite krångligt enligt beställaren, varpå hen skickar en karta i form av en skärmdump...:banghead::banghead: Man kan ju lugnt påstå att den inte hjälpte så mycket... :meh: Hur svårt kan det vara att bifoga kartan i en form som går att förstora upp utan att kvaliteten blir sämre? Nu är kvaliteten urdålig redan innan jag försöker förstora upp den och uppförstorad så är det i princip bara pixlar... :crazy:
 
Lärt mig att man inte kan lita på människor. Skräpdag!
Ska dessutom skjutsa sambon till tåget snart. Vill bara lägga mig ner och vakna upp igen till våren, typ.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Detta är en ren nörd/intressefråga: Som de allra flesta vet finns det idag tre existerande, ursprungliga hingstlinjer hos engelska...
Svar
12
· Visningar
1 956
Senast: Myrten
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
10 860
Senast: jemeni
·
Skola & Jobb Jag varnar redan från början för att det här kan bli långt. Jag tog min kandidatexamen för ett par år sen, inom ett snävt område som det...
Svar
6
· Visningar
1 327
Senast: kolblakkur
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 186
Senast: Wonna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp