Vad pysslar vi med, del XXXIII?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Önskar så att jag kunde tvätta och göra iordning håret på kvällen men jag gnussar huvudet mot kudden varje natt och vaknar med svinto i nacken och har en obligatorisk Stig Helmer tofs i virveln.

Jag kammar aldrig mitt hår förutom när jag tvättar det :o Brukar bara snurra ihop det när jag ska jobba.
 
Jag kammar aldrig mitt hår förutom när jag tvättar det :o Brukar bara snurra ihop det när jag ska jobba.

Jag kan inte snurra ihop det. Jag har nog 5 cm på det längsta stället och sedan 9 millimeter på kortaste :angel:

Är klippt snett. Har 9 millimeter kort på högra sidan och sedan blir det successivt längre och längre runt skallen.
 
Idag är ungarna på boendet helt rabiata. Jag tror jag ägnat 30 minuter åt att springa fram och tillbaka för att säga åt dom. Lyssnar dom? Inte det minsta :meh: Även bett grannen till köket säga åt dom, samt pratat med en mamma som har 4 av ungarna... Vilka som har de andra 8-10 har jag ingen aning om. Dessutom är det fotboll så karlarna för oväsen med :meh:
 
Varit en lång dag. Tittar på hoppningen och gäspar lite för ofta. Får nog bli sängen tidigt idag. Håller tummarna för att vi slipper blåst imorgon. Avskyr skiten!
 
Här har det redan avtagit,men i morgon skulle det bli störtskurar istället :mad:
Inte så roligt det hellre men jag tar mycket hellre regn, även i störtskur modell, än den jäkla blåsten. Gillar inte att få väja för studsmattor, träd och annat smått o gott som far runt :mad:
 
Dricker vin och känner mig lite småsur över att folk alltid förmodar att jag ska styra upp saker. En bekant ska gifta sig och det ska tydligen vara möhippa. Vips, så antar alla att jag ska styra upp detta. Jag föreslog en middag ute. Då tycker folk att "nej men man ska ju ha aktiviteter på dagen också". Jaha MEN STYR UPP DETTA DÅ OM DET ÄR SÅ VIKTIGT??
Kaoz :banghead:

Stör mig även på att folk inte fattar att ALLA inte är lediga på låt säga en lördag. Det kan bli rätt mycket roddande för mig att fixa en lördag ledig. Men folk bara antar att "alla är ju lediga lördagar" liksom. Fastän man sagt att nej det är alla inte.
Föreslog att vi skulle köra möhippan en tisdag lunchtid MEN DET GÅR JU INTE.
Nähä skit i det då :p
 
Helt plötsligt rasslade det till och så var golvet i ena matsalen plus korridoren utanför torkad. Dom är för roliga karlarna som är här :rofl: Ser dock tillräckligt rent ut för att jag inte ska behöva ta det igen. Den mannen som brukar hjälpa mig har flyttat. Gör inte så mycket, han var inte så bra på att städa och rätt jobbig :o
 
Försöker räta ut ryggen lite på golvet inne på kontoret. Har fruktansvärt ont i ländryggen och ner i bäckenet/höfterna :crazy: städningen är iaf klar för ikväll nu. Bara köket kvar men det tar jag ju när jag är klar med salladen på morgonen. Lyssnar på boken Färjan.
 
Jag var uppe och tittade på simningen och då såg jag att en fästing har bitit sej fast på min högra sida strax nedanför midjan :arghh::nailbiting:
Det svider och nu kan jag inte tänka på något annat. Jag satte ett plåster över, dom på hälsocentralen får skära bort den om jag inte kan plocka den med lilla kofotsmanicken senare.:(:yuck:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Detta är en ren nörd/intressefråga: Som de allra flesta vet finns det idag tre existerande, ursprungliga hingstlinjer hos engelska...
Svar
12
· Visningar
1 964
Senast: Myrten
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 034
Senast: jemeni
·
Skola & Jobb Jag varnar redan från början för att det här kan bli långt. Jag tog min kandidatexamen för ett par år sen, inom ett snävt område som det...
Svar
6
· Visningar
1 338
Senast: kolblakkur
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 205
Senast: Wonna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Guldfasanerna
  • Kemisk kastration?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp