Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst håller den nåt otroligt! Så om den häromåret och var imponerad hur bra den höll, första säsongerna är helt suveräna!Jag håller på att titta på Cityakuten, oväntat bra!
Hunden, sirener och cykloper är det enda jag kommer ihåg från boken. Men så var jag väl 12 när jag läste den.Sett The Odyssey på bio, där den visades analogt på 70 mm film vilket jag rekommenderar.
Wow! Jag hade noll förväntningar men gillade den väldigt mycket, så pass att jag kan tänka mig gå på bio igen för att se den vilket inte händer ofta. Estetiken och fotot var snyggt och jag kan inte släppa en del av filmmusiken. Den grep tag. Ja och så scenerna med den gamla hunden, de tog sig rakt in i hjärtat.
Voicemails for Isabelle på Netflix.
Så sorglig, grät 5 min in i filmen. Tror den blev extra känslosam för mig eftersom jag har två döttrar som är otroligt nära varandra. Sen blev den lite klyschig men ändå fin! Sevärd!
Jag gillade också denVoicemails for Isabelle på Netflix.
Så sorglig, grät 5 min in i filmen. Tror den blev extra känslosam för mig eftersom jag har två döttrar som är otroligt nära varandra. Sen blev den lite klyschig men ändå fin! Sevärd!