Harvinte följt hela tråden men ni som inte sett Suffregette GÖR DET!
Edit finns på SvT play!
Edit finns på SvT play!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Disney är ju kanonersJag har tittat på Baywatch från 2017, den var ungefär så som man kan förvänta sigDwayne Johnsson "The Rock" i huvudrollen. Lite tramsig, lite orealistisk, ungefär så.
Sen har jag till slut tittat på Tangled och den var ju mysig precis som en Disneyfilm ska vara
(Känner här att jag blottar mina oerhört intellektuella filmvanorTill mitt försvar var Baywatch inte mitt val, det var däremot Tangled)
Ja, mycket gråt blev det! Men jag hade lite synpunkter på hur de löste vissa delar i filmen, jag blev inte nöjd med de förklaringar som gavs. Men gillade också delen med de kvinnliga karaktärerna!Avengers Endgame 10/10
Ja vad kan man mer säga än att den var fantastisk. Fantastiskt rolig, fantastiskt sorglig. Bra uppslut på fas 3. Fanns en stark scen där starka Marvel kvinnor tog plats. Det gillar jag!Hur de löste problemet från infinity war var med bra och hur de kom tillbaka till humorn i filmserien!
Karaktärernas utveckling och öden var lika nödvändiga som bra och ibland sorgliga.
Näsdukar ett måste om man är blödig som jag!![]()
Ja, mycket gråt blev det! Men jag hade lite synpunkter på hur de löste vissa delar i filmen, jag blev inte nöjd med de förklaringar som gavs. Men gillade också delen med de kvinnliga karaktärerna!
Tack vare detta så rusade jag till närmsta biografi igår för att inte spoila mer för mig självAvengers Endgame 10/10
Ja vad kan man mer säga än att den var fantastisk. Fantastiskt rolig, fantastiskt sorglig. Bra uppslut på fas 3. Fanns en stark scen där starka Marvel kvinnor tog plats. Det gillar jag!Hur de löste problemet från infinity war var med bra och hur de kom tillbaka till humorn i filmserien!
Karaktärernas utveckling och öden var lika nödvändiga som bra och ibland sorgliga.
Näsdukar ett måste om man är blödig som jag!![]()
Mest ledsen är jag över skådespelarna vars kontrakt har gått ut iochmed den här filmenTack vare detta så rusade jag till närmsta biografi igår för att inte spoila mer för mig själv
Jag tror att jag var för chockad för att gråta
Dock är jag lite bitter över hur de tog itu med Bucky - dvs inte allsMen Morgan (eller hette hon något annat först? Blev lite förvirrad och det kändes som att det hade varit ett annat namn först?) blev jag mest överraskad över, och blödig för
Tack vare detta så rusade jag till närmsta biografi igår för att inte spoila mer för mig själv
Jag tror att jag var för chockad för att gråta
Dock är jag lite bitter över hur de tog itu med Bucky - dvs inte allsMen Morgan (eller hette hon något annat först? Blev lite förvirrad och det kändes som att det hade varit ett annat namn först?) blev jag mest överraskad över, och blödig för
Kom på det det är silent hill.Försöker komma på vd en film jag har sett heter. Nån gammal gruvstad där gruvan började brinna som numera var bebod av spöken och liknande varelser. En kvinna åker med sin dotter och dottern försvinner ner i denna stad. En poliskvinna följer efter ner senare.