Vad såg ni senast? Del 3

Jag har börjat titta om Indiana Jones, upptäckte att jag inte sett den senaste, som kom ut 2008. (!)

Sen har jag börjat titta på The Defeated, jag tror det är en Netflix produktion.
Efter kriget stiger kriminaliteten i Berlin, som är uppdelat i 4 olika bitar. Franska, ryska, tyska och den amerikanska delen, en karl från USA kommer till Berlin för att hjälpa den tyska delen att organisera sig och hamnar i distriktet med sämst resurser.
Men han är även där för att leta efter sin försvunna bror.
Jag måste säga att det är gamla "tropes" som är uttjatade, och att de pratar så mycket amerikanska.
Men de tyska skådespelarinsatserna är väldigt bra!
 
Encanto (Disney+) - gillade den jättemycket! Härlig känsla, mycket färg och musik 🤗
Jag gillade också den. :up:
Jag med! Sett den två gånger redan🙈🙈
Är en fan av Lin Manuel Miranda (Hamilton, Moana bl.a.), men hade missat att han var inblandad här, så det var en positiv överraskning. Ett tips är engelska undertexter, då får man de spanska sångerna översatta också. 😊
 
Jag med! Sett den två gånger redan🙈🙈
Är en fan av Lin Manuel Miranda (Hamilton, Moana bl.a.), men hade missat att han var inblandad här, så det var en positiv överraskning. Ett tips är engelska undertexter, då får man de spanska sångerna översatta också. 😊

Såg också den häromdagen med barnen, helt fantastisk! Älskar när den lilla pojken fick sitt rum. Han påminner så mycket om vår yngste son med sina stora ögon och lockiga hår. Sonen älskar också djur så den biten träffade rakt i hjärtat :love: helt underbart.
 
Försökte se Folk med ångest men gav upp efter två avsnitt.
Idén var bra men ogillar manuset så det blir inga fler avsnitt för mig.
 
Jag har just börjat titta på Stay Close, den senaste Netflix-filmatiseringen av en Harlan Coben-bok. Det är samme författare som skrivit t.ex. The Stranger och Safe, vilka båda gjordes till Netflix-serier som jag tyckte jättemycket om. Efter ett avsnitt av Stay Close kan jag konstatera att den börjar på samma lovande, spännande och välgjorda sätt som de andra! :up:
Åh, bra tips! Jag vet inte om jag tyckte att The Stranger eller Safe var klockrena, men helt okej och jag vill ALLTID ha något slags kriminaldrama kvar att se och blir alltid så frustrerad när det känns som att de olika tjänsterna inte uppdaterar sig efter just mitt behov. :angel:
 
Det tog ca 3 avsnitt för mig att komma in helt. Sedan när jag tittat klart säsong ett var jag helt sjukt fast, nu när säsong 3 är över så tycker jag att det är en av de bästa serier som gjorts.
Men har hört att en del inte gillar den.
Samma här, det tog några avsnitt innan jag var fast.
 
Åh, bra tips! Jag vet inte om jag tyckte att The Stranger eller Safe var klockrena, men helt okej och jag vill ALLTID ha något slags kriminaldrama kvar att se och blir alltid så frustrerad när det känns som att de olika tjänsterna inte uppdaterar sig efter just mitt behov. :angel:
Ja, åtminstone The Stranger minns jag att jag tyckte väldigt mycket om! Såhär fyra avsnitt in i Stay Close kan jag bekräfta att den fortsätter på samma lovande vis som den började. Mååånga tillsynes helt orelaterade karaktärer, händelser och flashbacks som sakta men säkert vävs ihop tills de är del av samma historia :)
 
Jag har börjat se på hjärtats vägar sista säsongen.
Vet att jag gillade det men har glömt en del saker. Som tex vem läkaren har barn ihop med. Kan ni hjälpa?
 
Friends from college (netflix) - Serie om några vänner från skolan som umgås och så är det drama och intriger typ. Jag gillar den och skulle rekommendera den! Precis börjat kolla på andra säsongen.
 
Är det någon som sett nya Sex and the city?
Min sambo kollar vilket gör att jag ofta gör det med, men herregud alltså…jag skäms!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Uppdateringstråd
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp