Sv: Vad såg ni senast?
Åh! Grymt att den levde upp till förväntningarna! Nu måste jag också se, pronto.
Åh! Grymt att den levde upp till förväntningarna! Nu måste jag också se, pronto.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men neeeej säg inte så! Jag vet inte vad du har för smak alls!
Jag håller med! Älskade den massvis! Hade dock inte alls fattat att den skulle vara så sorglig, tycker det känns lite märkligt att den överallt nämns som endast komedi typ, jag blev lite chockad.Sällar mig förresten till skaran som sett Känn ingen sorg och älskat den. Så himla fin film och jag grät floder.
World war Z - 4/5 Gillade den starkt! Tror detta är den bästa zombie-apocalypse filmen jag har sett. Så väl-gjord och perfekt.
Jamen gört!Åh! Grymt att den levde upp till förväntningarna! Nu måste jag också se, pronto.
Nä, men jag gillar ju typ Bergman och djupa filmer med en lite komisk twist, så jag har mycket höga förväntningar på den här nu.![]()
Aaaaah, den var så bra! Jag var lite... typ frustrerad (?) i flera dagar efter jag sett den för att den fastnade hos mig så.
Håller med, har mest hört kritiker säga att det är "ett fint litet vykort av Göteborg" och liknande. Inte alls att den var så ledsam.
Hmm, försöker återkalla minnet från de senaste veckorna.
Smala Sussie Störtskön film! Lyckades vara både rolig, lite spännande och inte så förutsägbar. Poäng: 4,5/5
Warm Bodies - Trodde den skulle vara lite Twilight-ish. Men det enda som var likt var att huvudrollstjejen var lite lik BellaInte direkt bra, fast den var lite småkul på vissa ställen.
Poäng 1,5/5 fram till sista minuten, då spelades en låt av The National och poängen höjdes till 2/5 (men en svaaag tvåa)
The Sitter - Rolig i genren "highschoolkomedi-med-huvudroll-som-fuckar upp-och-gör-knasiga-saker". Barnkaraktärerna var riktigt komiska ibland! Poäng: 3/5
Five year engagement - Lite lång, men bra och ibland lite oväntad relationskomedi. Poäng: 4/5
Small apartments - Mest lite konstig. Rolig ibland. En kommentar som var återkommande från vi som kollade var "Snälla ta på dig ett par byxor" Poäng: 2/5
A few best men - Rolig, lite för överdriven på sina ställen men inget som drar ner allt för mycket. Skulle kanske kunna beskrivas lite som en bättre version av American Pie-The Wedding. Poäng: 4/5