Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej men alltså bara nej. NEJ NEJ NEJ. Bara nej. Så kände jag till den filmen. Värdelösa 'coola' oneliners utan någon som helst trovärdighet, tramsigt överdrivet våld och meningslöst långa jävla scener utan noll spänning eller något gripande vilket gjorde att vi tappade intresset typ tre minuter in i filmen. Det var länge sen jag såg första Mad Max men jag tyckte då att den i alla fall hade rätt kul handling. Men det här? NEJ NEJ NEJ bara nej. Urk.. Jag håller med @niphredil, i allt utom sågningen av Mad Max![]()
Jag var också skeptisk till början av filmen först, det var så himla MYCKET av allt. Men sen, efter att de lämnar de där konstiga människorna, så är den riktigt bra! Förmodligen ungefär strax efter att ni slutade tittaNej men alltså bara nej. NEJ NEJ NEJ. Bara nej. Så kände jag till den filmen. Värdelösa 'coola' oneliners utan någon som helst trovärdighet, tramsigt överdrivet våld och meningslöst långa jävla scener utan noll spänning eller något gripande vilket gjorde att vi tappade intresset typ tre minuter in i filmen. Det var länge sen jag såg första Mad Max men jag tyckte då att den i alla fall hade rätt kul handling. Men det här? NEJ NEJ NEJ bara nej. Urk.
AHA. Alltså min sambo såg ut såhärJag var också skeptisk till början av filmen först, det var så himla MYCKET av allt. Men sen, efter att de lämnar de där konstiga människorna, så är den riktigt bra! Förmodligen ungefär strax efter att ni slutade titta![]()
Jurassic World - Blir typ arg över att det finns människor i världen som tycker den är bra. Noll engagemang, noll jävla logik, noll jävla känsla. Typ uruslaste jag sett på länge om det inte vore för...
Mad Max: Fury Road - Sämsta högen junk jag sett på länge. Vi stod ut ungefär 25 minuter eller så, sen var vi tvungna att stänga av. Jurassic world-skiten gick att titta klart på och skratta åt men det här var bara plågsamt. Skrääääääp.