Vad sjutton håller vi på med, del XLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tror nog det för min väns "hundar" köpte julklappar till mina katter så mina "katter" får nog ta och köpa julklapp till hennes hundar med :D
Har du lust att ta en beställning åt lilla Gissa som saknar ett fleece täcke ,hon ber snällt ,utlovar pusskalas och fryser om det blir kallt för hon har ju inga täcken sen innan :angel:
 
Sitter i soffan och är nöjd med mej själv. :)Ska ha folk på besök i morgonkväll allt är förberett och lägenheten är städad. Längtar till de kommer vi ska äta tapas dricka champagne och göra julpyssel och koka kola.
 
Vuxen dotter.... Och alltså maken till hönsfader har jag aldrig träffat i hela mitt liv.

Vi är rätt omaka på det sättet. Jag curlar inte alls. Eller jo ibland :D
Men herregud :eek: jag hade blivit skogstokig på sånt beteende :rofl: jag som har skilda föräldrar skulle aldrig ens tänka tanken (och har inte ens tänkt tanken under mina 25 år med skilda föräldrar) att säga åt min ena förälder komma och fira med andra halvan O_o Alltså det är ju en av de bra sakerna med skilda föräldrar = två julafton :laugh::D
 
Jag som egentligen borde banta några kilo har precis tryckt i mig nästan en hel pizza. Extremt dumt, men nu är det gjort.
 
Jag har lagt ut att ena ponnyn söker fodervärd nu. Usch det är tufft :( men samtidigt skönt att ta tag i det. Hon förtjänar att få en egen liten människa som förgyller hennes liv. Jag har egentligen inga problem att ha henne kvar men ska ge det en chans. Jag hoppas bara att jag hittar rätt familj.....

Ni vet min fd chef som gjort mitt liv till ett helvet sista månaderna.... hon lämnade allt plötsligt en dag,utan ett ord, gick hem och sjukskrev sig. Hon skulle jobba till mars men ingen vet om hon kommer tillbaka alls som det är nu. Ingen vet något alls, inte ens hennes chef O_o
Jag vet inte riktigt hur jag ska känna men det känns lite bra att hon beter sig konstigt och illa. För då tar dom kanske inte all skit hon sagt om mig på samma allvar och inser att det inte var jag som var problemet utan hon.
Hur som helst så har dom börjat inse att verksamheten jag kommer ifrån är under all kritik arbetsmiljömässigt vilket känns bra.
Känns dock lite jobbigt att min samordnare ska jobba en del där nu, jag blir påmind om stället ganska ofta på jobbet nu i olika samtal och det känns jobbigt, jag vill ju börja om och glömma det där stället.... :down:

Många känslor i kväll ....
 
Senast ändrad:
Hästarna stod vid höbalen när jag kom hem men det är ju ingen garanti för att de är kvar i hagen nu. Blä :turd: Får kolla till dem och ställa klockan tidigt som fan imorgon så att jag hinner fixa staket och hämta förrymda hästar innan jag ska iväg.
Imorgon ska jag och Syster åka till Nykvarn för att äta lunch. Känns sådär kul. Drygt 45 mil för att äta lunch och sen åka hem igen. Jag skulle klara mig mycket bra om jag fick slippa men tydligen måste man offra sig för sin pappa som inte ville ha mig.
Jaja, ansträngde mig på jobbet så nu har jag mörklila naglar iaf. Man får vara glad för det lilla och så.
Natti tråden!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag och grannen funderar på vad sjutton den används till. Den låter hemskt högt när man snurrar den, så frågan är om den är till för att...
Svar
4
· Visningar
378
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin Vi gifter oss i vår. En liten borgerlig vigsel och en blygsam men påkostad middag för 6 personer med hotellövernattning för alla som...
2
Svar
24
· Visningar
1 607
IT & mobiler Sist jag köpte lampa till jacka så köpte jag på stadium dessa var jätte bra. Köpte fyra nya i år. Har en oanvänd kvar. Den jag bytte...
Svar
2
· Visningar
338
Hemmet Det var en vattenläcka i taket för flera år sen i vårt hus (långt innan vi köpte det). Själva läckan är åtgärdad sen länge men tapeten...
2
Svar
30
· Visningar
1 367
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp