Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack dobbis!Hipp Hipp Hurra på din dag @Asko
Grattis!Hade en jättetrevlig kväll på restaurang med familjen och påmindes om hur mycket jag tycker om mina syskonDe är såna härliga människor att jag tycker synd om folk som inte känner dem
Och sedan en timme är jag tydligen 25 år, minus några timmar dåNu hör jag äntligen hemma här på vuxendelen!
![]()
![]()
Hade en jättetrevlig kväll på restaurang med familjen och påmindes om hur mycket jag tycker om mina syskonDe är såna härliga människor att jag tycker synd om folk som inte känner dem
Och sedan en timme är jag tydligen 25 år, minus några timmar dåNu hör jag äntligen hemma här på vuxendelen!
![]()
![]()
Va! Gnäller duInte helt nöjd att vara vaken nu men sovit en liten stund, man får vara glad för det lilla.
Nej nej jag bara har en åsikt iblandVa! Gnäller du![]()
Här åker sista klunken kaffe ner,nötmuffins o pepparkakorna har redan slukats@dobbis Jag sitter och äter morotsstavar, gurka och rädisor och dip gjord på yoghurt så inte gnäller jag utan jag smaskar gott![]()
Här åker sista klunken kaffe ner,nötmuffins o pepparkakorna har redan slukats
Funderar på om eller när jag ska hoppa i lopplådan.
Usch vad nyttig du var!
Kör försiktigt o lycka till!Sitter hos min mor och äter frukost. Så fort jag ätit klart åker jag med ena hunden till utställning. Hörde några som buskörde på vägen hit, hoppas att folk tar det lugnt när vi ska vara ute på vägarna...
Lycka till på utställningenSitter hos min mor och äter frukost. Så fort jag ätit klart åker jag med ena hunden till utställning. Hörde några som buskörde på vägen hit, hoppas att folk tar det lugnt när vi ska vara ute på vägarna...