Vad sjutton håller vi på med, del XLIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Ceta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 999
  • Visningar Visningar 62 025
Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänkte ta sovmorgon men musjakten började vid ca kl 6 och höll på en timme tills jag var tvungen att gå upp och göra slut på den men katten hade gjort kaffeved av en av tantens fina växter i trappen .Ligger blomblad överallt i trappen då musen gömde sig bakom blomkrukorna .Det är den 4 de som jag tagit av daga .Verkar vara musår i år .Blir till att städa tills regeringen kommer hem i morgonkväll

Fick sovmorgon idag :D Katten började knorra för några timmar sen, men stängde ut honom ur sovrummet och fick sova en stund till :love:

Ska nog ta mig till kyrkan efter frukost, ska öva inför julkonsert, efter gudstjänsten :bump:

Ska ta och dra en borste genom håret, klä på mig och åka till stallet. Hagfix så det blir som jag vill ha det till grabbarna, sen kan de gå ut som vanligt igen i nya stallet. Ska ordna med något de kan få hösilaget i också, men det är inte så akut.
Så skönt att ha flyttat hästarna. Så ska vi prata med hyresgästföreningen i veckan om vår hv som verkar ta ut sina äktenskapliga problem på oss nu...

@skerper Vilket uppvaknande, stackare! :cry: Eländiga mus och inte förstå att man har rätt att sova och helga vilodagen.

Jag har ätit våfflor med grädde, glass och sylt så nu slipper jag nog bli kallad nyttig på ett tag, är ju liksom lika sanningsenligt som att jag är morgonmänniska.
Blir dock lite förvånad att jag redan hunnit med det och duschat med tanke på vad klockan är men gick ju upp tidigt minst sagt.
Idag blir det ev. en liten shoppingrunda får se dock känns ju som att med tanke på att det är helg och snart jul kan man ju lika bra ta det i veckan men sugen på att smita in på en loppis iaf. och då är det kanske lika bra att handla lite annat med, får se som sagt hur dagen blir.
Nackdel idag är att en butik jag är nyfiken på har stängt.
Beslutsångest de lux.

Ska gå och ta en kaffe hos kompisarna tror jag
Tandvården här hade inga akuttider just nu så får ta en sväng till örebro i veckan.
Vet fasiken inte om den inflammerade tanden eller visdomstanden gör mest ont.
Tur hjärtat hade med fler kylklampar för de lindrar bra
Kombinera Ipren och Alvedon, fungerar väldigt bra mot tandvärk

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag hittade ett inlägg med en... Pinne, typ. Är det någon som vet vad sjutton den här gröna pinnen som armeringsnätet vilar på kallas...
Svar
4
· Visningar
317
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Jag tänkte testa göra lyckokakor med saffran eller pepparkakssmak att ta med till julfirandet i år. Men, vad sjutton kan jag skriva i...
Svar
13
· Visningar
501
Senast: Tilly_85
·
Kropp & Själ Det finns flera anatomiskt utbildade här, så jag hoppas på svar... Frågan är: Sitter det något ligament/-fäste på båtbenet (i handen)...
Svar
3
· Visningar
316
Senast: ameo
·
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 75 76 77
Svar
1 538
· Visningar
52 862

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser