Vad sjutton håller vi på med, del XLIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Ceta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 999
  • Visningar Visningar 61 776
Status
Stängd för vidare inlägg.
Igår blev det 9.5 timme sömn, idag knappt 5 :rofl: Nu har jag hämtar lite tyg jag köpt (som jag egentligen varken behövde eller hade råd med men det var för bra pris för att låta bli:o) och hänger nu i Hallstahammar i väntan på en gammal kk ska dyka upp. Vi ska ta en fika :) Det var nog typ 8-10 år sen vi hade ihop det så jag är inte intresserad längre :p

Varför kan saker inte bara gå bra nån gång?
Praktikplatsen har avbokat pga personliga skäl. Så nu står jag utan plats att vara på i Västmanland, och har sagt upp lägenheten i Göteborg. Helvetes jävla fan.
Men kan det inte bara få flyta på lite grann för dig! Jag kan ju inte göra ett skit för dig men håller tummarna för att det på något magiskt vis löser sig.

Igår blev det 9.5 timme sömn, idag knappt 5 :rofl: Nu har jag hämtar lite tyg jag köpt (som jag egentligen varken behövde eller hade råd med men det var för bra pris för att låta bli:o) och hänger nu i Hallstahammar i väntan på en gammal kk ska dyka upp. Vi ska ta en fika :) Det var nog typ 8-10 år sen vi hade ihop det så jag är inte intresserad längre :p
Hur vet du det? :sneaky: Kan hända mycket på 8-10 år :bump:

Känner mig på osedvanligt dåligt humör idag :cautious::meh: Brukar iofs oftast vara omotiverat glad men nu känner jag mig rätt småsur faktiskt. Gnällde lite till en kompis på messenger och nån minut senare ringde hon upp och sa att hon fixat bord på en av mina favorithak, dragit ihop ett gäng och tänker nu bjuda mig på margaritas och tapas ikväll! :banana:

Men ååååhh nu har jag ju redan beställt en sådan däringa annan sak :p Det går nog bra ändå.

Nej åh fy för praktikplatsen! Hoppas det löser sig på annat sätt!

Filar på CVt..
Kan jag ha denna bild??? Viktigt att den är proffsig men samtidigt lite "edgy" liksom.

rod1_0.jpg

Att ta ner helt fullständigt nerisat försäljningstältet i går kväll utan handskar var en dum idé
Fy bubblan vad sår jag har, speciellt nagelbanden tog stryk. Gör ont som faan :arghh:

Däckat hemma i sängen. Tyvärr måste jag nog laga någon form av mat innan vi ska iväg på luciafirande klockan 18.

Men kan det inte bara få flyta på lite grann för dig! Jag kan ju inte göra ett skit för dig men håller tummarna för att det på något magiskt vis löser sig.
Är rätt less på att det aldrig kan få gå bra nån gång. 28 år av motgångar, ett under att jag inte gett upp än

Är rätt less på att det aldrig kan få gå bra nån gång. 28 år av motgångar, ett under att jag inte gett upp än

Det är "bara" att kämpa på! Ge inte upp! Har också haft liknande tankar pga diverse motgångar men man klarar sig igenom det!

Det är "bara" att kämpa på! Ge inte upp! Har också haft liknande tankar pga diverse motgångar men man klarar sig igenom det!
Jag försöker :)
En barndomsvän sa för ett tag sen att det är så imponerande hur jag reser mig upp varje gång och att hon beundrar mig för hur jag tacklar alla problem, det försöker jag tänka på när det känns motigt. Nån gång ska det väl bli min tur att ha flyt.

Jag försöker :)
En barndomsvän sa för ett tag sen att det är så imponerande hur jag reser mig upp varje gång och att hon beundrar mig för hur jag tacklar alla problem, det försöker jag tänka på när det känns motigt. Nån gång ska det väl bli min tur att ha flyt.
En sak jag lärde mig att INTE säga var att det kan iaf inte bli värre haha.
Utan jag tar en dag i taget. en del dagar är bättre , de andra hoppar vi över typ.
Man får njuta av de bra stunderna när de kommer. :)

En sak jag lärde mig att INTE säga var att det kan iaf inte bli värre haha.
Utan jag tar en dag i taget. en del dagar är bättre , de andra hoppar vi över typ.
Man får njuta av de bra stunderna när de kommer. :)
Det lärde jag mig för länge sen, man ska inte utmana ödet med sånna uttalanden för då kommer det definitivt mer

Det är det största problemet :(. Hur gör jag med honom om jag tvingas vara 40 mil från stallet på veckodagarna? :( och hur ska jag ha råd nu när lägenheten är uppsagd? :(
Jag måste ha missat något. Varför ska du vara 40 mil från stallet på veckodagarna och varför har du mindre pengar när du inte har en lägenhet?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag hittade ett inlägg med en... Pinne, typ. Är det någon som vet vad sjutton den här gröna pinnen som armeringsnätet vilar på kallas...
Svar
4
· Visningar
314
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Jag tänkte testa göra lyckokakor med saffran eller pepparkakssmak att ta med till julfirandet i år. Men, vad sjutton kan jag skriva i...
Svar
13
· Visningar
482
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 57 58 59
Svar
1 160
· Visningar
42 795
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 184

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok