Bukefalos 28 år!

Vad sjutton heter jag här egentligen?!

Mitt namn är efter en häst såklart... Men hette Rufsan först i många år innan det blev fio.
 
Ren och skär slump. Hade ett annat nick först, men det var om möjligt ännu mer omoget. Jag hatar att försöka komma på namn på ställen där man inte använder sitt för- och efternamn a la Facebook. Finns en anledning att jag undvek instagram i flera år (jag har alltså ett hopplöst efternamn som innehåller åäö och som blir skitfult när man gör det mer internationellt).

Föredrar att försöka vara hyfsat anonym på nätet.
 
Visserligen är fjäderpennan mitt arbetsredskap, men jag saknar för tillfället röst att provläsa mina alster med innan jag visar dem för världen. Poesiludret är alltså för närvarande ur funktion.
Var det du skrev den där "fina" historien med ord från ett föräldraforum som innehåll så fina ord som trosjuice?
 
Varit medlem sedan gud vet när. Hade väl något pinsamt först och bytte sedan till Jasmine?
Lämnade buke ett tag och skapade sedan en ny användare med detta namn eftersom många tyckte att jag var bitsk och giftig i mina svar.
Haha, nu bryr jag mig inte så mycket vad jag heter här, det bara är så
 
Mitt kommer från en dassbok och ska betyda något på latin enligt boken, kommer inte ihåg vad dock :o.

Har funderat på att byta till Daffy då jag brukar heta det över nätet.
 
Ligga med benen och bäckenet uppåt för att vitkisset inte ska rinna ut för att maximera chansen att bli gravid.:cautious:

Milde tid! Det kommer jag inte alls ihåg (som tur är). :eek:

Borde kanske använda det oftare då Daffy ganska ofta är upptaget:D.

Tycker det mest pinsamma är att jag inte komihåg vad det betyder:o

Du får PM-a nästa gång du glömmer det. Jag har elefantminne (en tmme i taget :meh:)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Anonymt nick, vill inte bli igenkänd. Jag har insett att jag har problem med mig själv när det kommer till intimitet. Jag ska försöka...
Svar
17
· Visningar
2 222
Senast: Nahar
·
Övr. Hund Tror ni det? Läste att hundar kan lukta till sig känslorna vi har. Jag vet att min hund vet hur jag mår till stor stor del, det är jag...
Svar
14
· Visningar
2 396
Senast: Thaliaste
·
  • Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
1 845
Senast: Zpunk
·
Hundavel & Ras Min man har stora drömmar, vilket ju är bra, men samtidigt väldigt lite insikt i hur det ser ut i det verkliga livet, känns det som...
2 3
Svar
56
· Visningar
9 651
Senast: machafuko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp