Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag deppar inte ihop över det! Tänk vad tråkigt om man hade varit fullärd redan från början? Gud så tråkigt! Ett av mina största intressen är att lära mig nya saker.Äsch, på't igen bara. Det betyder bara att du har anledning att öva mer![]()
Snälla, använd inte det gamla, dumma uttrycket. För mig som är änka känns det olustigt och förlöjligandeGräsänka, båda barnen sover och jag tog mig ett glas Coca med en liiiiiten skvätt kapten i. Tycker lite synd om mig själv eftersom jag måste ringa bm för ny besiktning efter förlossningen.
Snälla, använd inte det gamla, dumma uttrycket. För mig som är änka känns det olustigt och förlöjligande![]()
Jag vet faktiskt inte? Solo? Ensam hemma?SorryFinns det någon synonym?
Jag vet faktiskt inte? Solo? Ensam hemma?
Förstår att man inte tänker på det. Önskar det fanns en bättre och mer vedertagen synonym.
Fast ni var väl inte gifta?Jag vet faktiskt inte? Solo? Ensam hemma?
Förstår att man inte tänker på det. Önskar det fanns en bättre och mer vedertagen synonym.
De var sambos och även sambos blir änkor/änklingar.Fast ni var väl inte gifta?
Fast rent juridisk är det väl bara gifta som blir änkor/änklingar?De var sambos och även sambos blir änkor/änklingar.
Fast ni var väl inte gifta?
Det är smått märkligt att man kan bli så totalt utslagen.
Fryser trots vettig temp inne. Har fleecejacka och mjukisbyxor. Plus flera tröjor. Och fårskinnstofflor. Ändå skakar jag.