Vad sysslar vi med? Del LVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså jag har varit på verkstan två gånger denna vecka med lastbilen (byte av hjul och efterdragning) och det har varit en sån trevlig kille som hjälpt mig, minns att det var han som bytte hjul i vintras med. Två år yngre än vad jag är och ser bra ut också, idag när jag åkte sa han "vi får se när vi ses nästa gång". Ångrar bittert att jag inte frågade efter hans namn. :angel:
 
Tips: Dokumentär om Fria Proteatern i svt2 just nu.
Vi skulle behöva mer Fria Pro i nutiden, både som teater och som allmän livsinställning.
 
Improviserade ihop en frosting med vit choklad och fläder till mina morotsmuffins utan morot. Blev inte så mycket flädersmak, men frosting är ju sällan oäckligt :D
:rofl::nailbiting:

Blev det kryddiga muffins utan morot? :angel:
Du får göra morotsfrosting och prova :D
 
:rofl::nailbiting:

Blev det kryddiga muffins utan morot? :angel:
Du får göra morotsfrosting och prova :D
Det blev sockerkaka med kanelsmak. Och väldigt söt frosting som blev för lös :rofl: Men det är lite nyktrande (är det ett ord? Sobering?) för mig som har väldigt höga tankar om mina matlagnings- och bak-skillz :angel: Bra att få komma ner på jorden lite ibland :D
 
Det är så kul att åka mellan städerna för att få tag på medicin...:banghead: nåja jag fick tag på den åtminstone :meh: sen har jag varit på golfträning med sonen och fixat kvällsmat och nu har jag däckat framför Tv:n.
 
Det blev sockerkaka med kanelsmak. Och väldigt söt frosting som blev för lös :rofl: Men det är lite nyktrande (är det ett ord? Sobering?) för mig som har väldigt höga tankar om mina matlagnings- och bak-skillz :angel: Bra att få komma ner på jorden lite ibland :D
Äsch, på't igen bara. Det betyder bara att du har anledning att öva mer :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
577
Senast: Ramona
·
Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
776
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 107
Senast: Norma
·
F
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
78 79 80
Svar
1 591
· Visningar
52 303
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Tamråttor flyttar in

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp