Herregud., Att det ens går att vara så här dålig av bara en förkylning.
Krya på dig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Herregud., Att det ens går att vara så här dålig av bara en förkylning.
Jag vet!Fattar du vad det STÖR mig att jag inte har en aning om vem du är?
Förlåååt!Fattar du vad det STÖR mig att jag inte har en aning om vem du är?
Nä, du bara råkade hitta mig på stationen och frågade om jag ville titta på ponnyerJag vet!kanske iofs är bra med tanke på att hon sitter i min soffa nu
![]()
Nej o inte filten heller,så har tillfälligt gett upp.@dobbis: har du hittat duken?![]()
Men skräp!Nej o inte filten heller,så har tillfälligt gett upp.
Improviserade ihop en frosting med vit choklad och fläder till mina morotsmuffins utan morot. Blev inte så mycket flädersmak, men frosting är ju sällan oäckligt![]()
Du är fan min nya idol! Sjukt starkt jobbatJag kommer inte kunna gå resten av helgen efter dagens pass. Är glad att jag bor på markplan
Lägger in en liten film på sista övningen vi jobbade med.
https://www.instagram.com/p/BU1PetjA-FJ/
Haha tack, eller något. Jag sa till min pt strax innan att jag hatade honom liteDu är fan min nya idol! Sjukt starkt jobbat![]()
Det blev sockerkaka med kanelsmak. Och väldigt söt frosting som blev för lös
Blev det kryddiga muffins utan morot?
Du får göra morotsfrosting och prova![]()
Äsch, på't igen bara. Det betyder bara att du har anledning att öva merDet blev sockerkaka med kanelsmak. Och väldigt söt frosting som blev för lösMen det är lite nyktrande (är det ett ord? Sobering?) för mig som har väldigt höga tankar om mina matlagnings- och bak-skillz
Bra att få komma ner på jorden lite ibland
![]()