Vad sysslar vi med? Del LVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså jag har varit på verkstan två gånger denna vecka med lastbilen (byte av hjul och efterdragning) och det har varit en sån trevlig kille som hjälpt mig, minns att det var han som bytte hjul i vintras med. Två år yngre än vad jag är och ser bra ut också, idag när jag åkte sa han "vi får se när vi ses nästa gång". Ångrar bittert att jag inte frågade efter hans namn. :angel:

Tips: Dokumentär om Fria Proteatern i svt2 just nu.
Vi skulle behöva mer Fria Pro i nutiden, både som teater och som allmän livsinställning.

:rofl::nailbiting:

Blev det kryddiga muffins utan morot? :angel:
Du får göra morotsfrosting och prova :D
Det blev sockerkaka med kanelsmak. Och väldigt söt frosting som blev för lös :rofl: Men det är lite nyktrande (är det ett ord? Sobering?) för mig som har väldigt höga tankar om mina matlagnings- och bak-skillz :angel: Bra att få komma ner på jorden lite ibland :D

Det är så kul att åka mellan städerna för att få tag på medicin...:banghead: nåja jag fick tag på den åtminstone :meh: sen har jag varit på golfträning med sonen och fixat kvällsmat och nu har jag däckat framför Tv:n.

Det blev sockerkaka med kanelsmak. Och väldigt söt frosting som blev för lös :rofl: Men det är lite nyktrande (är det ett ord? Sobering?) för mig som har väldigt höga tankar om mina matlagnings- och bak-skillz :angel: Bra att få komma ner på jorden lite ibland :D
Äsch, på't igen bara. Det betyder bara att du har anledning att öva mer :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
71 064
Hemmet Vi har nyss renoverat badrummet. Det blev superbra och vi är nöjda. Men! Ljusknappen flyttade från utsidan till insidan av badrummet... 2
Svar
29
· Visningar
1 214
Senast: Asko
·
Tjatter Jag tänker försöka komma ihåg att ta med mig hörlurar till min operation på tisdag då jag ska bedövas från knäet och ner när de opererar... 2
Svar
24
· Visningar
749
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Vad skulle ni tipsa om för gräsklippare? Vi har nyligen flyttat till hus och det innebär att jag nu har en stor underbar trädgård med... 2
Svar
25
· Visningar
961

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Vilken ras passar mig?
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka