Bukefalos 28 år!

Vad vet du om bukefalisten?

Sv: Vad vet du om bukefalisten?

När jag skumläste i en tråd så råkade jag snappa upp att Lightzone egentligen skulle ha sett Editors i höstas, men var sjuk och fick låta bli! Det tyder alltså på att hon åtminstone gillar ett band som är bra, eventuellt fler!
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Jag vet typ inte så mycket om dig, men eftersom jag brukar smygläsa lite i pluggtråden så vet jag iallafall att du pluggar xD Och av någon anledning får jag, varje gång jag ser din avatar, upp en bild av någon bok jag läste när jag var liten :p
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Nej, jag är nog ganska osynlig här, läser mer än vad jag skriver :D Hur som helst tänkte jag kommentera att bilden är mig som en ponny, ritad av en gammal bekant för några år sedan. Ingen aning om ifall hon snott idén till bilden från en gammal bok :D

Gällande dig så vet jag att du lider av emetofobi :(
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Jag vet faktiskt nästan ingenting om dig :o
Men jag tänker alltid på en fuxponny när jag ser ditt namn, vet inte om det ligger nån sanning i det eller inte men det är det enda jag riktigt kopplar ihop dig med :D
Och att varje gång jag läser nåt inlägg av dig känns det som att jag borde känna igen dig, men jag gör det ändå inte. Så jag tror att du är lite "privat" fast ändå inte.
Gud vad bra jag förklarar alltså.
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Haha! Det var märkligt, jag har haft en brun och en svart ponny och varit fodervärd/medryttare åt hästar som varit skimlar och bruna - men knappt haft att göra med någon fux :D

Vad gäller dig så vill jag minnas att du har en ätstörningsproblematik.
 
Senast ändrad:
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Haha det var då självaste, hur kan jag sammankoppla dig med den enda hästfärg som inte stämmer? :D
 
Senast ändrad:
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

(OT - dvs räkna inte med!)

Haha det är sant, det är sant :D

Och du är evigt trogen din spenatpizza :D
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Gör häftiga sminkningar, om jag inte minns helt fel!
Aktiv bukefalist som alltid har tankar och åsikter (bra sådana) om saker och ting man behöver hjälp med eller är osäker på :)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du rider på ridskola, det vet jag för jag såg att du hade skrivit i en ridskoleryttartråd :D Annars vet jag inte så mycket, får för mig att du hänger rätt mycket på hästforumen?
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

+ LindgrenV

Ni visste ju en hel del och det mesta stämmer bra.

Å tack för komplimangen LindgrenV :)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du har en ponny som du haft i en massa (8 år?) och han är typ 18 år gammal nu och har lärt dig mycket. En trygg herre.
Sedan har du även haft hand om andras hästar och ridit dom under iaf en period förra året.
Du har självskadebeteende, och ätstörningsproblematik som verkar gå i perioder.
Du var på Bråvalla förra året om jag inte minns helt fel så du gillar musik.
Du skrev i någon tråd att du bara har två personer du kan kalla vänner men du har fel, du har oss på buke med :love:
Du gillar att färga håret och har, vad kallar man det, en tuffare stil med tex rött eller svart hår.
Du verkar vara en fin tjej som jag lätt hade kunnat umgås med av det jag sett av dig här inne.
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Det mesta jag vet är redan skrivet ;) Men jag vet att du har ätstörningsproblematik och en(?) dotter(?). Och att du brukar skriva bra inlägg! :)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du har hetat något annat innan?

Du har en dobberman som du engagerar dig mycket i och en (?) häst. Lyssnar på metal :).
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du bor i Köpenhamn (no shit! ;)) tillsammans med din sambo och pluggar till veterinär om jag inte minns helt tokigt. Vad gäller hästliv är jag osäker på om det är du som har en egen häst lite utanför stan eller om det är du som tog upp ridningen på annat vis för ett tag sedan...? Du skriver ganska ofta i trådar jag läser och intresserar mig för, och verkar vara en vettig och hjälpsam person. Jag funderade ett tag på om du egentligen var en av mina vänner (som också bor i Kph med sambo och läser veterinär) som gömde sig bakom ett nick, men några saker du skrev sedan fick mig att förstå att det inte var så! :p
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Jag vill minnas att du studerar inom något som rör restaurangbranschen i Skottland? :)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Jag har sett dig i flera trådar men det enda jag vet är att din pålle är väldigt fin :D
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Tack, jag ska hälsa henne detta :p

Din avatar känner jag också igen från en massa trådar , men vet inget mera än så ^^
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Dig har jag inte sett så mycket. Gissar på att du inte håller till allt för mycket i de trådar som jag är intresserade av :)

Antar att du har hund i och med avartarbilden?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Finns det någonstans i datorn där man kan ändra så att vid radbyte de små bokstäverna fortsätter automatiskt? Inte ändrar till stor...
Svar
6
· Visningar
353
Senast: Rie
·
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
126
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 813
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 302

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp