Bukefalos 28 år!

Vad vet du om bukefalisten?

Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du bor ialla fall i Göteborg..;) Har för mej att du har pluggat (pluggar?).

Har för mej att jag har sett foton på dej till häst (olika hästar?), men vet inte om du har någon egen? Du kommer ofta med nyttiga kommentarer och verkar vara en lugn och stabil människa. :)

Jag och mitt dåliga minne..:o

Mvh Domino_s
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Både du och Sparrisen har det mesta rätt!
Klar med min utbildning på fredag, men bor än så länge i Växjö(har dock inte ändrat ort sen jag flyttade eftersom jag tänkte flytta tillbaka till Götet ;)) men flyttar tillbaka till gbg i helgen! :)

Detta svaret är bara en parentes att bortse ifrån ;)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Jag hoppar in och inser att jag inte vet mycket om Darkie, :nailbiting:
Men jag säger det jag ser då :P . Du har hund, nåt typ av Husky? Du är från västkusten och tjuvtittar jag på de trådar du senast skrivit i kan jag anta att du gillar att delta i "våra" bukelekar då du deltar både här och i Tråden Jag har aldrig eller va de hette :P

Ska jag gissa lite mer så tror ja att du har någon lite större typ av häst.
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Jag vet faktiskt ingenting om dig heller :o du verkar dock bo i Jämtland vilket får mig lite avis då jag alltid längtat uppåt :)

Ja, jag har en Alaskan husky, bor på en ö utanför Göteborg (från början värmlänning som även mellanlandat i Göteborg), gillar lek-trådarna :p har tyvärr ingen egen häst längre. Sålde honom i somras men nästa häst blir en större/maffigare typ faktiskt^^
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Det stämmer, iaf saklighet och träning. Hänger mkt i beach-tråden och i annat fall är jag mycket saklig. Har svårt att gulla/lulla utan brukar vara rakt på sak.

Dock vet jag inte vart du fått körning ifrån:p

(ignorera inlägg, detta vara bara svar på ett tidigare inlägg)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Jag hoppar dom 2 sista som bara verkade vara svar på tidigare :)

Mósa: Vet inte mycket om dig alls, bara att du har islandshäst. Jag har sett dig i en språktråd och vikttråden också, så jag får väl gissa att du kämpar med lite vikt :p Eventuellt har du också hund!
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du kör buss! Har flyttat norrut från en ort mer söder än den du bor på i dag! :angel: :D Du har en nordsvensk (tror jag) och även någon till häst. Du är mörkhårig! Och sen borde jag veta mer om dig, men ditt namn börjar på E i alla fall! hehe
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Dig har jag sett väldigt mycket när jag snokat omkring i "stora jobbsökartråden" :) du verkar vara en trevlig människa som alltid kämpar på!
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du är aktiv i jobbsökartråden, och ska på arbetsintervju på onsdag. Är även ganska säker på att du har haft den där avataren i minst ett par år.

Pinsamt nog kan jag inte mer än så. :o
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du pluggar och bor i Uppsala! ;D
Vet att jag läste någonstans att du ibland får en känsla av att ta bort nagellack, och jag kände så igen mig i det haha. Och den där skumma känslan (panik) när man inte får bort allt!!! :D
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du bor i Uppsala, har kräksfobi och en jycke. Bor hos din snubbes föräldrar och pluggar till sjuksyrra på distans (?). Hade tidigare en islandshäst.
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Har för mig att du har haft ett distansförhållande med en kille från spanien, men att ni nu bor tillsammans. Har även för mig att du själv kallar dig feminist (:love:) och jag tycker att du verkar vara allmänt ball :p
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Jag hoppar dom 2 sista som bara verkade vara svar på tidigare :)

Mósa: Vet inte mycket om dig alls, bara att du har islandshäst. Jag har sett dig i en språktråd och vikttråden också, så jag får väl gissa att du kämpar med lite vikt :p Eventuellt har du också hund!

UPPFÖLJNING (dvs inget ni behöver svara på)

Jag har inte islandshäst men har haft och rider ändå regelbundet och då enbart islandshästar. Japp språktråden och vikttråden stämmer, kanske inte så mycket övervikt men inte mitt ideal så visst kämpar jag lite. Hundar har jag en hel del av(eller ja sambon och familjen har men arbetar aktivt med samtliga). :)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du gillar dans, text, teater och festivaler (typ? :p )
(och du har förmodligen bukes sötaste nick! :love: )
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du är en riktig bukekändis som tyvärr har en hel del fysiska åkommor (redan från födseln, om jag minns rätt). Skriver alltid snälla saker och försvarar ofta utsatta skribenter. :love:
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du har gått ner en massa i vikt, tränar mycket och hade en mycket fin klänning på dig när du var gäst på ett bröllop. Mintgrön vill jag säga?
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Skillat att komma ihåg klänningen. :D Jo visst var den ljust mintgrön!

419879_10150961380302134_455782170_n.jpg
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Snäll, trevlig och träningsglad Kalmarit som alltid skriver vettiga och bra saker. Är sambo och jobbar som...?
Rider på ridskola på fredagar och älskar't! :D
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Studerar till polis i Växjö, men har din "praktik" och pojkvän i Göteborg. Bodde typ hundra meter från mitt jobb förra året, eller ja det blir väl mer än ett år sedan nu:crazy: :D
Glad och trevlig med skinn på näsan!
Jobbade på Ikea förut, men inte längre gissar jag.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Finns det någonstans i datorn där man kan ändra så att vid radbyte de små bokstäverna fortsätter automatiskt? Inte ändrar till stor...
Svar
6
· Visningar
386
Senast: Rie
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 598
Senast: lizzie
·
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
183
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 907

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp