Bukefalos 28 år!

Vad vet du om bukefalisten?

Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Ditt namn har jag sett i förbifarten men kan inte placera något.

Ja, det stämmer :)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Har aldrig sett dig på buke förut. Men av att döma av din profilbild har du hund och är djurmänniska och bor på bästkusten ;)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Jag vill minnas att du studerar inom något som rör restaurangbranschen i Skottland? :)

Skottland var rätt, och restaurangbranschen var i alla fall nära målet! Marknadsföring, mycket inriktat på turismbranschen är mitt generella fokus :)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Hmm... Du har bytt nick och hette Fröken Skåne innan? Du bor ju bevisligen inte i Skåne längre, kanske därav nickbytet? I övrigt tycker jag mig ha sett dig rätt ofta och vet att du har haft rätt mycket problem med allergier, sjukdomar och sjukhusbehandlingar av olika slag. Du dyker upp i bildtråden lite då och då och ser väldigt snäll och go ut! :)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Jag vet typ ingenting om dig heller, men när jag ser ditt nick så blir jag så glad. Vet inte alls varför, men det påminner om en kanin jag och en kompis hade när vi var små :P haha. Lite mysigt :)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du har en väldigt populär blogg, pluggar till undersköterska och sysslar med islandshästar. Tror jag. :D
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du har en supersöt ragdoll och verkar vara en väldigt snäll och trevlig människa :)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Hette TPF...något...och jag har ett svagt minne av att vår kontakt började när jag blev lite illa till mods av ett svar du skrev i en av mina gamla trådar, men sedan redde vi ut det! :)

Och...hmm...du läser mycket, pluggar...och du har INTE gröna fingrar! :D
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du är en tjej som haft mycket med sjukvården att göra men som ändå står upp och klarar det mesta galant. Verkar trevlig och sympatisk.
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du är beundransvärd i det att du kämpar på trots dina många sjukdomar. Tycker att du är en riktig inspirationskälla. Du skriver ofta kloka svar och verkar ha mycket empati och bryr dig om andra människor. Och du älskar the body shop :D
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Sminkgalen, otroligt söt tjej som verkar vara väldigt gullig och omtänksam. En sådan man vill ha i sin umgängeskrets!
 
Senast ändrad:
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Dig känner jag igen via ditt nick! Tänker alltid på piff o puff när jag ser det :p
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Tror inte du hänger på samma forumdelar som jag för jag känner inte igen dig :). Men du verkar ha en häftig hund! Och golvet samt mattan i avatarens bakgrund ser snygga ut bägge två :)!
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Snygg och snäll tjej som löper en hel del. Pluggar till läkare och festar lite ibland. :)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Jag och namn :o
Men jag tänker träning, saklighet och träning. Av någon anledning ploppar körning upp också, men tror det är fel..
:o
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du lägger upp bilder ibland och är väldigt fin! Jag har fått för mig att du är en väldigt snäll och glad tjej med mycket vettiga åsikter om saker, och jag tror att du är träningsintresserad men jag kan ha blandat ihop dig med nån annan min vana trogen :p Men om jag tänker på rätt person, så tror jag även att du är/har varit intresserad av typ polishögskolan eller nåt sånt...?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Finns det någonstans i datorn där man kan ändra så att vid radbyte de små bokstäverna fortsätter automatiskt? Inte ändrar till stor...
Svar
6
· Visningar
348
Senast: Rie
·
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
126
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 813
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 300

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp