Bukefalos 28 år!

Vad vet du om bukefalisten?

Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Det stämmer :D

Jag vet att du har en väldigt fin pålle och vi hänger en del i samma trådar även om jag inte alltid lämnar avtryck ^^ mer vet jag inte.
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Vet bara att du är en hel del på frågelek tråden, "har du gjort det" tråden och liknande :)

Och söt hund på avataren :).
 
Senast ändrad:
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Min första tanke var att du håller på med shettisar men sen tjuvkikade jag bland inläggen och hittade inte så mycket som stödde min teori ;)

Du har häst iallafall!
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du gillar dans, text, teater och festivaler (typ? :p )
(och du har förmodligen bukes sötaste nick! :love: )

På pricken får jag väl säga där! Du må kalla mig kulturtant:D

Ooh, tack så jättemycket! Har länge tänkt byta, men nu tänker jag nog behålla det :p
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du får INTE byta, i så fall vill jag ta över det! :D
Och ja, det stämmer - jag hette MimiFly innan :)

Och för er som skrivit om mig - jag blir så glad! :love: och jag kan nog säga att det stämmer rätt bra! :)

Tassen vet jag är oerhört klok, kanske en av bukes absolut klokaste! Men alltid ödmjuk samtidigt som hon är rakt på sak.
Pluggar och är matintresserad.
Har dessutom, som nämnts tidigare - gjort en grym viktresa!

En förebild, skulle jag vilja säga! :love:
 
Senast ändrad:
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

haha, jag lovar att skicka ett PM om jag bestämmer mig för att byta :D Förresten - är det du som hette mimifly innan, eller är det någon annan medlem?

Åh, men då förstår jag ju plötsligt! Är så otroligt imponerad av dig, men glömde bort dig lite eftersom du "försvann". Du är underbar!
 
Senast ändrad:
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Vi hänger nog inte i riktigt samma trådar, men har allt sett din "Text"-tråd! :) Så, jag skulle nog säga att du är en väldigt kreativ figur som är bra på sånt en annan bara kan drömma om (musik, skriva, fantisera etc).
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Har två hundar, aussie och ridgeback. Den första är en omplacering och den andra har en hel del besvär med rädslor och liknande. Bor uppåt i landet med sambo och läser till psykolog
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du har hund, sambo och en liten son (?). Du bor i värmland, jag gissar vilt nu att du bor ganska nära karlstad, eftersom du skulle se Håkan Hellström där :p Sen vet jag inget mer än att din avatar är snygg.
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du har släkt i Göteborg, jobbar i hemtjänsten och är kompis med Blåbäret (?). Har för mig att du är blond? Eller åtminstone ser du inte alls så "mörk" ut som din avatar. :)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du bor på bästkusten och likaså jag ^^ har även sett dig i sminktråden och lite annat här på ungdom.
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du bor i Borås och är nyss färdig med din utbildning (men nu står det totalt still i huvudet vad du pluggade egentligen?) och har fått jobb inom ditt område ganska nyss? Det tog slut med din pojkvän för nåt år sedan och sedan dess har du hängt i singeltråden och stått för stor del av dejtingen ;).
Du är dessutom väldigt trevlig IRL. :)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Finns det någonstans i datorn där man kan ändra så att vid radbyte de små bokstäverna fortsätter automatiskt? Inte ändrar till stor...
Svar
6
· Visningar
385
Senast: Rie
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 567
Senast: lizzie
·
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
183
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 907

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Avliva aggressiv hund

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp