Vädertråd 2!

Växlande molnighet och några plusgrader. Blåser kallt, men i lä och sol är det skönt.
IMG_7058.jpeg
 
Full storm, flaggstången har gått av på mitten, men nu har strömmen kommit tillbaka!
Usch, då. Jag antar att det krävs rätt mycket vind för att knäcka en flaggstång :eek:?!

Här har det varit lite blåsigt, men absolut inte stormigt, idag. Växlande molnighet. Ett fåtal regnstänk på oss när vi var ute och promenerade. Lite sol har vi också fått se... :)
 
Usch, då. Jag antar att det krävs rätt mycket vind för att knäcka en flaggstång :eek:?!

Här har det varit lite blåsigt, men absolut inte stormigt, idag. Växlande molnighet. Ett fåtal regnstänk på oss när vi var ute och promenerade. Lite sol har vi också fått se... :)
30 meter per sekund i byarna, men det börjar mojna nu.
Flaggstången var nog mer än 30 år gammal, oklart hur ofta man byter en sån…
 

Liknande trådar

Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
402
Senast: Fideli
·
Övr. Hund Annorlunda rubrik jag vet :D . Jag söker efter riktigt bra glasögon till hund för sitt användas framförallt vid turskidåkning...
Svar
2
· Visningar
600
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Igår var jag ute från 6 - ca 14. Det var inte alls supersoligt, utan lite sol, men solkrämsjunkie som jag är smorde jag mig i ansiktet...
2
Svar
30
· Visningar
1 536
Senast: Badger
·
Fritid Nästa vinter i november eller januari planerar jag att åka till solen ca 2 veckor. Men var ska jag åka? Enda kravet är att flygresan...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 155

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp