Världens sämsta marsvinsägare

Sv: Världens sämsta marsvinsägare

Jag som tycker att jag har letat överallt hittar inte alla de där grisarna du pratar om. Iofs letar jag ju efter ett enda marsvin, en hona och jag vill inte ha ett långhårigt marsvin.
Har letat på alla annonssidor jag kan komma på, i lokaltidningen osv. Nu har jag förhoppningsvis hittat antingen en unge eller en vuxen hona som jag kan få köpa.
 
Sv: Världens sämsta marsvinsägare

var bor du? jag har en släthårig hona om du är intresserad:angel:
 
Sv: Världens sämsta marsvinsägare

Jag bor långt från Skåne tyvärr.

Men jag har nu tingat en liten marsvinsbäbis som kommer nästa vecka. Så jag hoppas att Tjalle och hon kommer att komma överrens! Tjalle var ganska hunsad av Bojan så jag hoppas att hon kommer att vara snäll mot den lilla.
 

Liknande trådar

H
Hästmänniskan Jag har inte ens varit inloggad på buke på evigheter, men idag blev jag så irriterad att jag bara måste få gnälla av mig i en tråd och...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 725
Senast: Mela94
·
Övr. Djur Eftersom jag är en oerhört stolt ägare till mina första marsvin så tänkte jag presentera dem och vill gärna veta lite om era marsvin...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 190
Senast: Septicemia
·
L
Övr. Hund I fredags så rök våra hundar ihop ganska kraftigt.De hade fått märgben dagen innan och jag delar då alltid på dem för att undvika just...
Svar
2
· Visningar
822
Senast: liljekonvall
·
Övr. Hund Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt...
2
Svar
22
· Visningar
3 695
Senast: Lotus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp