Växt färdigt

F

Fjunet

Vid vilken ålder har katten växt färdigt ungefär? Storleksmässigt och slutat vara odräglig tonåring i psyket... :devil: :D
 
Sv: Växt färdigt

när det gäller tonårig är det olika. min e ute och ränner efter killar hela natten
 
Sv: Växt färdigt

Det beror nog på vilken ras det är....

Det kan variera från ca 18 månader till 3 år......:)
 
Sv: Växt färdigt

Jag räknar min Abbie klar vid tidigast 4 års ålder utseendemässigt. Mentalt blir dom nog aldrig färdiga, tycker dom utvecklas hela tiden. Det beror ju mycket på miljön och möjligheterna, samt genetiken förstås.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Det här med att leta ny katt, fy sjutton vad jobbigt det är. :( Jag har ju de senaste 17 åren inte tagit in en ny katt i mitt hushåll...
Svar
9
· Visningar
1 268
Senast: Sassy
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 464
Hundavel & Ras Jag tänkte mig att skaffa en hund i framtiden, men det är verkligen inte lätt att välja. Jag växte upp med en Newfoundland som liten...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 507
Senast: AnneB
·
Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
1 883
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp