Vågar jag äta maten?

Tycker inte du ska äta det. Kommer ihåg så väl en annan gång du hade en fråga om maten var okej efter ett antal dagar och du mådde psykiskt dåligt senare på kvällen av bara tanken av att du kunde bli dålig av maten.
 
Tycker inte du ska äta det. Kommer ihåg så väl en annan gång du hade en fråga om maten var okej efter ett antal dagar och du mådde psykiskt dåligt senare på kvällen av bara tanken av att du kunde bli dålig av maten.
Jag ska inte äta det. Men så jäkla synd att jag lagat det men inte klarat av att äta det i tid. Det fattades liksom pasta till maten och så kokade jag pasta. Eftersom jag inte skulle äta just då så ställde jag ut pastan på verandan där den frös. Sen när jag jobbade i veckan så orkade jag inte ta in den och ställa i kylskåpet. Sånt skit.
 
Jag ska inte äta det. Men så jäkla synd att jag lagat det men inte klarat av att äta det i tid. Det fattades liksom pasta till maten och så kokade jag pasta. Eftersom jag inte skulle äta just då så ställde jag ut pastan på verandan där den frös. Sen när jag jobbade i veckan så orkade jag inte ta in den och ställa i kylskåpet. Sånt skit.
Har den varit fryst är det inga problem. Jag räknar 5-7 dagar i kylskåp. Fryst handlar det om månader.
 

Liknande trådar

Mat Till helgen ska jag, mamma och äldsta sonen till Liseberg, på hotell och ha mysigt. Vi har missat att boka mat på hotellet, Hotell...
Svar
7
· Visningar
430
Senast: Kirre
·
Mat Följer ett program där man kommer hem till privatpersoner som gör en 3-rätters meny. Det programmet finns i Sverige också i nästan samma...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
4 302
Senast: hastflicka
·
Mat Nästa vecka kommer jag behöva äta en rejäl måltid lite snabbt på eller alldeles i närheten av centralstationen i Stockholm. Jag har...
Svar
9
· Visningar
755
Senast: zarmino
·
Mat Jag blir så förvirrad. Hoppas att Buke kan ge mig klarhet. Vad är egentligen den där processade maten man ska undvika om man vill vara...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 241
Senast: Askvind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp