Mineur
Moderator
Eller dipp med vinägerchips, för den delen!Man förstör inte chips med vinäger heller!![]()
Summa summarum: Vinäger förstör ALLT!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller dipp med vinägerchips, för den delen!Man förstör inte chips med vinäger heller!![]()
Jag kör antingen eller. Övriga dipper kan gå och gräva ner sig. Speciellt dilldipp. Vem sjutton äter sånt?![]()
![]()
Hmm, det där lät i och för sig väldigt gott... Men fram till att jag har provat det så är det sådana där räfflade saltade chips som @monster1 nämner som gäller för mig!
Jag. Till rostat bröd/jordnötsbågar.Övriga dipper kan gå och gräva ner sig. Speciellt dilldipp. Vem sjutton äter sånt?![]()
![]()
Jag. Till rostat bröd/jordnötsbågar.
Det ska vara dill och gräslök dippen. Inte dill enbart det är oätligt!Jag kör antingen eller. Övriga dipper kan gå och gräva ner sig. Speciellt dilldipp. Vem sjutton äter sånt?![]()
![]()
Man förstör inte chips med vinäger heller!![]()
Jodå, och det bästa är att man ofta får ha dem ifred ocksåEller dipp med vinägerchips, för den delen!
Ledsen men du övertygade mig inte alls.Det ska vara dill och gräslök dippen. Inte dill enbart det är oätligt!
Jag behöver veta varförJag får ont i hela kroppen av den här tråden.
Jag trodde det var ett krav att gilla maltvinäger för att få bo på de brittiska öarnaEller dipp med vinägerchips, för den delen!