Men jösses vilken oturHar hon problem av testiklarna eller varför måste de ut?
Vad jag förstått (finns inte så mkt litteratur

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men jösses vilken oturHar hon problem av testiklarna eller varför måste de ut?
Vad jag förstått (finns inte så mkt litteratur) är det stor tumörrisk och sen blir hormonerna helt knas vilket ger ökad sjukdomsrisk, särskilt om man bara tar bort ena könets hormonproducerande delar så bättre att ta bort alla inre könsdelar och göra hunden till en ’vanlig kastrerad’. (Och så behöver hon lite underlivsplastik
då det blir irriterat med helt bar slemhinna på ’penisen’ som konstant sticker ut där bak).
Men alltså, vilken otrolig otur du har! Det måste vara sällsynt med hundar som är intersex?
Intressant att du delar med dig av er resa, så man kan lära sig något nytt![]()
Nu blev jag nyfiken på vilken ras?Årets mål och förväntningar blev helt grusade efter min tiks olycka och hennes personlighetsförändring. Jag tappade suget helt och tänkte ”aldrig mer” köpa en till hund.
Men tanken på en hund kändes samtidigt för lite.
Mycket velande har det varit, tills jag träffade en hund av en annan ras.
Jag älskar min nuvarande ras och jag har slagits mot tanken att folk kommer tro att jag överger den. Men just nu är det inte rätt tid att ha två stora hundar.
Så ja, ni hör - en mindre ras är på ingång.
Jag var på rasspecial i helgen, kunde klämma, känna och prata med kunniga om rasen.
Jag pratade med en uppfödare och vi hade ett fint samtal. Ett par dagar senare bjöd hon hem mig att komma och hälsa på henne - och hennes valpar!Men alla vet väl att man inte kan motstå valpar vid ett besök.
Jag hoppas och håller tummarna att besöket resulterar i något fint!
Jag är skrockfull av migNu blev jag nyfiken på vilken ras?![]()
Hade med alla våra tre hundar och Spock fick väldigt mycket passivitetsträning men fick träna lite grann själv med. Äntligen börjar jag se rejäla framsteg då han faktiskt mestadels låg lugnt och tittade, även när jag tränade Tay var det kanske nåt litet gny men långt ifrån de illvrål han haft sen vi hämtade honom. Börjar se ljuset i tunneln, jag uppskattar oerhört att kunna ha alla hundar brevid plan, dels för att ha koll på dem då jag inte ser bilen därifrån, dels för att spara tid på att springa fram och tillbaka till bilen för att ta ut och in hundar när man tränar.
Visa bifogad fil 97432
Hur har du passivitetstränat?
Inte Rosas styrka![]()
Min väldigt mycket större och vuxna hund håller med Lova om att fönsterbrädor är perfekta platser att vara påInatt blir det första natten borta sedan snuzzen flyttade hem till oss. Hotellet tillåter hundar överallt utom mitt i frukostbuffén (men utkanten av matsalen var ok), så Lova tog receptionisten påVisa bifogad fil 97473 orden och skuttade upp på fönsterbrädan via fåtöljen. Där hade hon perfekt utsikt över allt som hände nere på gatan.Matten kanske tyckte att det var liiiite onödigt att sitta där, men nä. Det var en PERFEKT plats för en liten snuzzepolis, som gillar att ha koll.
(Härom dagen blev hon jätteupprörd när vår 80+ granne klättrade upp på en hög stege. Det är faktiskt livsfarligt för gamla gubbar att klättra, sa hon. Men snuzzevalpar kan klättra hur högt som helst.)