Trots intyg från veterinär?Fick även kritik från Försäkringsbolaget och fick inte ut något livvärde "för att vi inte gjort allt". Tack för det liksom![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trots intyg från veterinär?Fick även kritik från Försäkringsbolaget och fick inte ut något livvärde "för att vi inte gjort allt". Tack för det liksom![]()
Yes, hade t.om två olika intyg varav ett från ortoped om att det inte fanns någon fungerande framtid men enligt fb så eftersom det upptäcktes på rutinröntgen och inte efter att han "uppvisat symtom, undersökts och behandlats." Det skulle även finnas "en veterinärmedicinsk bedömning om att behandlingen inte förväntas ge god prognos" - den har jag men eftersom han inte visade några symtom vid undersökningen så dög det inte!Trots intyg från veterinär?
Usch vad tråkigt!Yes, hade t.om två olika intyg varav ett från ortoped om att det inte fanns någon fungerande framtid men enligt fb så eftersom det upptäcktes på rutinröntgen och inte efter att han "uppvisat symtom, undersökts och behandlats." Det skulle även finnas "en veterinärmedicinsk bedömning om att behandlingen inte förväntas ge god prognos" - den har jag men eftersom han inte visade några symtom vid undersökningen så dög det inte!
Vad är det för försäkringsbolag? Det vill man ju avråda frånYes, hade t.om två olika intyg varav ett från ortoped om att det inte fanns någon fungerande framtid men enligt fb så eftersom det upptäcktes på rutinröntgen och inte efter att han "uppvisat symtom, undersökts och behandlats." Det skulle även finnas "en veterinärmedicinsk bedömning om att behandlingen inte förväntas ge god prognos" - den har jag men eftersom han inte visade några symtom vid undersökningen så dög det inte!
Folksam… ja, jag kommer ju inte använda dom igenVad är det för försäkringsbolag? Det vill man ju avråda från
Åh är det Gandalf från Hundstallet?Tänkte om lite och kommer köpa en äldre vallhund som redan är röntgad och fungerande och skaffade en annan hund som blivande patrullhund, så för en vecka sedan ungefär var jag upp till Stockholm och hämtade Gandalf! En korthårig collie- korsning, f september -25. En modig, glad och rolig kille som ska röntgas så fort det går och sedan tränas mot patrullhund.Visa bifogad fil 189563

Ja, det är detÅh är det Gandalf från Hundstallet?![]()
Stackarn, vet ni hur hon fått skadan? Kan ni se något som hände då när hon förändrades i hanteringen?Jag har sett bilder på de snyggaste, mest symmetriska höfterna och eleganta små kotor - inte HD utan en muskelskada. Hon har rejält ont och det kommer att ta mycket tid
Han är jättefin!Tänkte om lite och kommer köpa en äldre vallhund som redan är röntgad och fungerande och skaffade en annan hund som blivande patrullhund, så för en vecka sedan ungefär var jag upp till Stockholm och hämtade Gandalf! En korthårig collie- korsning, f september -25. En modig, glad och rolig kille som ska röntgas så fort det går och sedan tränas mot patrullhund.Visa bifogad fil 189563
Hej, det finns inget som hänt (men hon hoppar och far och faller). Det värdta är att veterinären vi träffade sa att det kunde vara att hon skyndar för att hinna med.Stackarn, vet ni hur hon fått skadan? Kan ni se något som hände då när hon förändrades i hanteringen?