Bukefalos 30 år!

Snart dags att lämna landet.

Jag tror tyvärr vänster kommer vinna. Folk i det här landet verkar älska höga skatter, invandring som inte fungerar, gängkriminalitet, drivmedelskostnader på över 30 kr, företag som flyttar ifrån landet, avfolkning av landsbygden, skjutningar varje dag och gulla med grova brottslingar. Icke att förglömma ta in så mycket kvinnofientliga kulturer som möjligt.

Detta patetiska land. Önskar jag kunde flytta.
Vi gillar demokrati, kunskap och människovärdet..

Fru_Tuvstarr skrev:
Snart dags att lämna landet.

Jag tror tyvärr vänster kommer vinna. Folk i det här landet verkar älska höga skatter, invandring som inte fungerar, gängkriminalitet, drivmedelskostnader på över 30 kr, företag som flyttar ifrån landet, avfolkning av landsbygden, skjutningar varje dag och gulla med grova brottslingar. Icke att förglömma ta in så mycket kvinnofientliga kulturer som möjligt.

Detta patetiska land. Önskar jag kunde flytta.

Sambon såg ett klipp där en imam påstod "att muslimerna röstar vänster för dessa är naiva och lätta att köra över. Tidö är för smarta" ingen aning har själv inte sett det vill jag vara tydlig med innan någon hugger mig för det. Ja alltså det är ju lugnare sen tidö tog över, ser inte fram emot det. De har säkert inte tänkt på att arbetslösa blir fler när egenföretagare lär få kasta in handduken och ja en annan kan ju se fram emot att gå på bidrag istället för att jobba då lönen kommer vara otillräcklig, underbart.....

Du menar att du ska bli en sån där invandrare i någon annans land? Hur kan det vara ok?
Haha nej jag har släkt i annat europeiskt land. Sen är det en jäkla skillnad på välutbildade europeer som flyttar till andra länder i Europa och outbildade klanmedlemmar som flyttar hit och lever på bidrag.

Sambon såg ett klipp där en imam påstod "att muslimerna röstar vänster för dessa är naiva och lätta att köra över. Tidö är för smarta" ingen aning har själv inte sett det vill jag vara tydlig med innan någon hugger mig för det. Ja alltså det är ju lugnare sen tidö tog över, ser inte fram emot det. De har säkert inte tänkt på att arbetslösa blir fler när egenföretagare lär få kasta in handduken och ja en annan kan ju se fram emot att gå på bidrag istället för att jobba då lönen kommer vara otillräcklig, underbart.....
Ja så är det absolut. Vänstern tänker i känslor medan högern tänker i logiska banor.

Det är fler än ett distrikt i Västernorrland där SD ökat sen förra valet, tyvärr. Annars är vi många som röstar rött, trevligt att se.

Det är lite hisnande att se hur det ser ut i dom små distrikten... Men det lär väl jämna ut sig när runt 1000 distrikt är inne. Minsta blir klara först.

Liknande trådar

• Jag går och fiskar (Ulvlek)
  • Secret Easterbunny 2026
  • Ni med erfarenhet av kuratorer
  • Marknad i byn (Ulvlek)

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Rintränings- och utställningstråd
  • Valpkull!