Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SD ska tydligen ha satsat en del på utlandsväljare dessutom.De pratar om förtidsröster och att de är övervägande höger.
Well. De som bor i Thailand är nog övervägande SD
"ytter partierna inte ska dominera en regering" sa hon, dominera betyder ju inte att de är helt uteslutna tänker jag men det beror väl på vad hon sagt och lovat tidigare också.Hmmm, nu ska Cs partiledare hålla tal. Undra om hon tänker säga något...
Lättare att ljuga för dem som inte ser saker med sina egna ögon.SD ska tydligen ha satsat en del på utlandsväljare dessutom.
Tror att deras partiledare är en del av orsaken. Tyckte hon var väldigt sympatisk förr, men detta valet upplever jag inte henne alls så.Sossarna behöver verkligen sätta sig ned och fundera på vilka de förlorar sina väljare till.
Undrade var i Sundsvall du befann dig, har för mig att MP gick bra i mitt valdistrikt när jag bodde där (fast det var ju väldigt längesen nu). (Jag bodde mitt i stenstan.)
Jag är inte beredd på att hålla med om det. Det är ett djupare problem än så, de har gått back i många år.Tror att deras partiledare är en del av orsaken. Tyckte hon var väldigt sympatisk förr, men detta valet upplever jag inte henne alls så.
SD ska tydligen ha satsat en del på utlandsväljare dessutom.
Tror V. S drar för mkt till höger.Sossarna behöver verkligen sätta sig ned och fundera på vilka de förlorar sina väljare till.
De behöver nog en mossig gubbe.Tror att deras partiledare är en del av orsaken. Tyckte hon var väldigt sympatisk förr, men detta valet upplever jag inte henne alls så.
Japp. De vet vilka som är deras väljare - gubbarna i Thailand.SD ska tydligen ha satsat en del på utlandsväljare dessutom.
Eller en Olof Palme? Alltså med tydlig linje och åsikter som inte ger vika.De behöver nog en mossig gubbe.
Tror tvärtom, tror dom behöver någon yngre och piggare person.De behöver nog en mossig gubbe.