Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rotherham, Rochdale och Telford, jomenviiiist, jättetrevligt är det i UK, allt är helt perfekt.
Och i Norge åker en infödd norrman till en ö och skjuter ihjäl en massa ungdomar. I Sverige är det skolskjutningar med svenska gärningsmän. Dessutom har vi en rad svenska pedofiler, bland annat lärare och sis-personal, som förstör många barn i beroendeställning.Rotherham, Rochdale och Telford, jomenviiiist, jättetrevligt är det i UK, allt är helt perfekt.
Det enda vi kan göra är att vänta och se. Läste precis en artikel där en imam i rosengård förbjöd svenska flaggan. Alltså vad? Det är bara början. Jag hoppas innerligt att jag har fel för jag vill inte leva under hamas och sharialagar osv.
Men hjälp. Det här är konspirationsteorier som är en direkt upprepning av det som skedde i Hitlers Tyskland. Vad har hänt med det kritiska tänkandet. Hur går det till när en skröna eller eller trollinlägg blir ”en artikel”? Detta beteende är något att vara rädd för - inte muslimer. Imamen som påstås ha förbjudit svenska flaggan är en skröna. Tvärtom firar man den svenska nationaldagen i moskéer runt om i landet genom att hissa just den svenska flaggan.
Är det sociala medier och algoritmer som har gjort människor till okritiska, rädda och blinda får?
Jag förstår inte vad vi ska vänta och se på? Vad jag förstår är det inte lagligt att förbjuda svenska flaggan så du menar att det kommer bli lagligt? Källor på det? Vem tycker det förutom en vilsen iman? Magdalena Andersson menar du?Jag önskar det, tro mig. Bara vänta, se och hoppas på det bästa.
Rotherham, Rochdale och Telford, jomenviiiist, jättetrevligt är det i UK, allt är helt perfekt.
Nu hänger jag inte med här, var skrev jag att allt är helt perfekt i UK och att det inte finns några problem? Är det så ni tolkat mitt inlägg får jag be om ursäkt för min otydlighet, för något dylikt skulle jag aldrig få för mig att säga eftersom det vore både felaktigt och naivt.Säkert bara påhitt för det inte passar....Nä nu ska jag skita i den kommande katastrofen och lägga mig istället
Nästan exakt på dagen faktiskt! På fredag är det 15 år sedan jag flyttade, jag kan knappt tro det själv!OT men är det 15 år redan?! Shit vad gammal jag känner mig nu![]()
Nu hänger jag inte med här, var skrev jag att allt är helt perfekt i UK och att det inte finns några problem? Är det så ni tolkat mitt inlägg får jag be om ursäkt för min otydlighet, för något dylikt skulle jag aldrig få för mig att säga eftersom det vore både felaktigt och naivt.
Däremot förstår jag inte riktigt vad tre pedofilihärvor (som naturligtvis är fruktansvärda på alla vis) har med sharialagar, Hamas och flaggor att göra? Framförallt inte när just pedofiler i Storbritannien i 85% av fallen, eller åtminstone "the vast majority of cases", är vita män?
Eller syftade du på något annat när du, utan att citera mig, valde att nämna just de tre ortsnamnen @vilde?
Vadå inte får tycka olika? I samhället eller här på buke? Det är ju faktiskt fritt på båda ställena. Så vitt jag vet har ingen blåbrun väljare bannats här av det skälet, utan fritt kunnat skriva om sin åsikt. Vilket ju även du gör.Jag syftade på att allt är ju tydligt opassande och fel som inte passar i den rödgröna rörans mall som råder här, så extremt tydligt att man inte får tycka olika. Jag är -tro det eller ej INTE rasist, absolut inte, jag tycker väldigt mycket om mina kollegor bla som är utlandsfödda, de som driver vår lilla närbutik är de bästa någonsin (ja mkt bättre än de svenska tidigare), behöver jag fortsätta eller kan vi lägga ner det? Men jag ser INTE fram emot att se landet rasera när det enligt mig och många med mig är så mycket bättre än på flera år med rätt styre, att det som händer nu i mina ögon är en katastrof, det ska tystas ner och det är för jävligt. Allt som som inte passar i en extremt vänstervriden mall ska ifrågasättas, märkligt. Det viktiga är enbart att ni andra får rätt tydligen. Däremot kanske jag skulle tänka på att förklara tydligare vad jag menar så jag slipper bli missförstådd eller att någon lägger ord i min mun, något jag verkligen INTE uppskattar. Och nej svaret är inte enbart till dig @Mineur, absolut inte utan det fick bli ett svar just här bara.
Har ingen uppfattning om huruvida du är rasist, men det du skriver ovan säger absolut ingenting om det. Det är ganska vanligt att de som är rasister använder liknande argument, typ "jag har en kompis från x land, så jag är inte rasist".Jag är -tro det eller ej INTE rasist, absolut inte, jag tycker väldigt mycket om mina kollegor bla som är utlandsfödda, de som driver vår lilla närbutik är de bästa någonsin (ja mkt bättre än de svenska tidigare), behöver jag fortsätta eller kan vi lägga ner det?
Har ingen uppfattning om huruvida du är rasist, men det du skriver ovan säger absolut ingenting om det. Det är ganska vanligt att de som är rasister använder liknande argument, typ "jag har en kompis från x land, så jag är inte rasist".
Och i Norge åker en infödd norrman till en ö och skjuter ihjäl en massa ungdomar. I Sverige är det skolskjutningar med svenska gärningsmän. Dessutom har vi en rad svenska pedofiler, bland annat lärare och sis-personal, som förstör många barn i beroendeställning.
Det blir lite märkligt när det på något sätt anses vara lite extra dåligt när en person med rötter i annat land begår brotten.
Så brotten blir värre när man har möjlighet att utvisa någon? I min värld är det vad brottsoffren blir utsatta för som avgör hur illa brotten är.Därför att infödda KAN VI INTE skicka ut... Men de som tagit sej hit och inte följer våra regler KAN VI skicka ut...
Förstår att den logiken inte funkar hos dej... Men den funkar hos 49% av befolkningen !
"Jag är inte rasist, men... "Jag syftade på att allt är ju tydligt opassande och fel som inte passar i den rödgröna rörans mall som råder här, så extremt tydligt att man inte får tycka olika. Jag är -tro det eller ej INTE rasist, absolut inte, jag tycker väldigt mycket om mina kollegor bla som är utlandsfödda, de som driver vår lilla närbutik är de bästa någonsin (ja mkt bättre än de svenska tidigare), behöver jag fortsätta eller kan vi lägga ner det? Men jag ser INTE fram emot att se landet rasera när det enligt mig och många med mig är så mycket bättre än på flera år med rätt styre, att det som händer nu i mina ögon är en katastrof, det ska tystas ner och det är för jävligt. Allt som som inte passar i en extremt vänstervriden mall ska ifrågasättas, märkligt. Det viktiga är enbart att ni andra får rätt tydligen. Däremot kanske jag skulle tänka på att förklara tydligare vad jag menar så jag slipper bli missförstådd eller att någon lägger ord i min mun, något jag verkligen INTE uppskattar. Och nej svaret är inte enbart till dig @Mineur, absolut inte utan det fick bli ett svar just här bara.
Jag tycker nog inte det är en extremt vänstervriden mall man måste passa in i bara för att rasistiska uttalanden och konspirationsteorier ifrågasätts.Jag syftade på att allt är ju tydligt opassande och fel som inte passar i den rödgröna rörans mall som råder här, så extremt tydligt att man inte får tycka olika. Jag är -tro det eller ej INTE rasist, absolut inte, jag tycker väldigt mycket om mina kollegor bla som är utlandsfödda, de som driver vår lilla närbutik är de bästa någonsin (ja mkt bättre än de svenska tidigare), behöver jag fortsätta eller kan vi lägga ner det? Men jag ser INTE fram emot att se landet rasera när det enligt mig och många med mig är så mycket bättre än på flera år med rätt styre, att det som händer nu i mina ögon är en katastrof, det ska tystas ner och det är för jävligt. Allt som som inte passar i en extremt vänstervriden mall ska ifrågasättas, märkligt. Det viktiga är enbart att ni andra får rätt tydligen. Däremot kanske jag skulle tänka på att förklara tydligare vad jag menar så jag slipper bli missförstådd eller att någon lägger ord i min mun, något jag verkligen INTE uppskattar. Och nej svaret är inte enbart till dig @Mineur, absolut inte utan det fick bli ett svar just här bara.
Skönt! Nån som minns vad det var förra gången? Typ nåt sånt här också väl?Valdeltagandet är också uppe på 84,3% nu!
Det är nu katastrofen börjar. Have fun.Nu bryts P1 med nyheten om att hoppet för Tidökatastrofen är ute.![]()