Men det kan ju inte stämma, wooooowww *ironi*Det gör alla jag känner också. Och hör och häpna, alla högutbildade.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det kan ju inte stämma, wooooowww *ironi*Det gör alla jag känner också. Och hör och häpna, alla högutbildade.
Exakt detta som riskerar bli vanligare här nu ja!Ja det är klart att de alltid har funnits. Men vi måste ju inte ta in fler män som anser det vara normalt att våldta kvinnor och barn.
Påstod hen det? Nej givetvis inte alla men man ser ju vad man serDu vet att du inte kan titta på din vänkrets och avgöra de stora dagen va?
Alltså din debattnivå är så låg så det är pinsamt att läsa det du skriver.Ja det är klart att de alltid har funnits. Men vi måste ju inte ta in fler män som anser det vara normalt att våldta kvinnor och barn.
Om du läser inlägget hon svarade på så är det exakt det som påstods.Påstod hen det? Nej givetvis inte alla men man ser ju vad man ser
Nu kan man ju uppenbarligen tolka inlägget olika. Jag tolkade som att man INTE ska ANTA som det gjordes i ett inlägg att alla är lågutbildade för de röstar på SD. Ska jag anta att Nooshi är "trög" för hon inte kunde svara snabbt vad 7x8 är???Om du läser inlägget hon svarade på så är det exakt det som påstods.
Jag måste ha gjort hel andra valkompasser än dig för vad jag kunde läsa i de jag gjorde var det inget parti som gick till val på att öka mängden gruppvåldtäkter och att öka mängden arbetslöshet.Det är en katastrof för Sverige. Men ingen jävel som har röstat för detta ska sen gnälla om gruppvåldtäkter, höjda priser på precis allt, företag som flyr landet, ökande arbetslöshet samt en skenande invandring.
Det var inte heller det som påstods.Nu kan man ju uppenbarligen tolka inlägget olika. Jag tolkade som att man INTE ska ANTA som det gjordes i ett inlägg att alla är lågutbildade för de röstar på SD. Ska jag anta att Nooshi är "trög" för hon inte kunde svara snabbt vad 7x8 är???
Enligt Brå:Ja det är klart att de alltid har funnits. Men vi måste ju inte ta in fler män som anser det vara normalt att våldta kvinnor och barn.
Så HUR läste du det då? Du kanske ska inse att man kan tolka en text olika?Det var inte heller det som påstods.
Att låg utbildningsnivå kan sammankopplas med extrema åsikter. Man har lättare att ta till sig ett populistiskt budskap och är mindre benägen till källkritik.Så HUR läste du det då? Du kanske ska inse att man kan tolka en text olika?
Ja, jag tycker SVT ska ta det lite lugnt med sina tvärsäkra påståenden,Så irriterande när Expressen skriver att "SVT slår fast: Oppositionen får 176 mandat" Mest troligt blir det ju så, men det stör mig att media ska skapa rubriker bara för att få klick, innan valmyndigheten ens har ett färdigt resultat.
Oj! Det trodde jag faktiskt inte!Om oppositionspartierna kan bilda regering på något vis så verkar det som att Åkesson kommer ta en paus som partiledare!
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/kallor-i-sd-jimmie-akesson-kan-ta-en-paus-/
Ja, de uttnyttjar bara tillfället med valet för att få läsare.Ja, jag tycker SVT ska ta det lite lugnt med sina tvärsäkra påståenden,
I min bekantskapskrets är det blandat- hur förklarar du det?Att låg utbildningsnivå kan sammankopplas med extrema åsikter. Man har lättare att ta till sig ett populistiskt budskap och är mindre benägen till källkritik.
Han har ju tagit paus förut, så jag är väl inte så förvånad. Frågan är väl snarare om det blir permanent eller ej. Kan tänka mig att det finns viss frustration i partiet gällande hur ofta han ligger på sofflocket, speciellt nu när de minskade för första gången.Oj! Det trodde jag faktiskt inte!
Fast det är 2 valdistrikt kvar att räkna, och över 40 000 röster skiljer..?Ja, jag tycker SVT ska ta det lite lugnt med sina tvärsäkra påståenden,
Det betyder inte att ALLA som röstar på SD tillhör en annan socioekonomisk grupp. Det betyder att en större procentandel av de som röstar på SD till hör den socioekonomiska gruppen.Så HUR läste du det då? Du kanske ska inse att man kan tolka en text olika?