Bukefalos 28 år!

Var gör ni av hunden när ni har sex???

Lady_A

Trådstartare
Låter ni dem va kvar i sovrummet eller kör ni ut dem??

Kör ni isf ut dem hela natten eller bara "ett tag"??

Funderar på att ta min vovve hit på "semester" ngra veckor och då tänkte jag förstås att hon skulle bo i mitt rum! (delar en fyra med två andra och en annan hund)

Hon har dock aldrig sovit i ett sovrum utan sover hemma i köket...

Vad ska jag göra när pojkvännen kommer och hälsar på??

Hur ska jag göra annars??

Kommer mera trådar i ämnet om jag får ta hit henne, men ni får gärna tisa nu på hur man ska göra det så smidigt som möjligt för henne att gå från lösgående gårdshund till koppelpromenerande lägenhetshund...
 
Sv: Var gör ni av hunden när ni har sex???

Mina nuvarande bry sig faktiskt inte. :D Men jag passade en av våra bekantas hundar över en vecka och jag kan säga att vi blev snabbt avbrutna. Han flög upp i sängen och vrålskällde och vifta på svansen och tyckte denna lek som vi ägnade oss åt verkade vara superkul! :o :crazy: Lite jobbigt var det, men som tur var rörde det sig bara om en vecka. :D
 
Sv: Var gör ni av hunden när ni har sex???

Min hund e väldigt mammig och blir riktigt arg på pojkvännen när han "våldför" sig på mig. Så han skäller o håller på.
Men stänger man ut hunden så gnäller han rejält. Jag prova o slänga till honom ett gammalt gosedjur och vet ni vad? Det hjälpte .. Han roade sig själv.. :angel:
 
Sv: Var gör ni av hunden när ni har sex???

Hon ligger bara i sin korg och sover.. Hon är van :D
 
Sv: Var gör ni av hunden när ni har sex???

Jag ser det på bilden :rofl:
 
Sv: Var gör ni av hunden när ni har sex???

Haha, vad menar du? Att vi drivit henne till vansinne? :p
 
Sv: Var gör ni av hunden när ni har sex???

Ja jag vet inte riktigt om hon ser ut att uppskatta, eller icke uppskatta det. Desperat kanske? Eller... Bara kanske rent allmänt galen *hmm*
 
Sv: Var gör ni av hunden när ni har sex???

Allmänt galen skulle jag tro. :D
 
Sv: Var gör ni av hunden när ni har sex???

mja jo... faktiskt :)
 
Sv: Var gör ni av hunden när ni har sex???

Hemma får han inte komma in i sovrummet men det har hänt att jag har råkat titta ut på honom och börjat skratta... När han har suttit precis vid tröskeln med huvudet på sne och man verkligen ser hur han fundera vad matte och husse gör egentligen...

Men numera är han härdad, i sommar stugan har vi bara ett allrum som både är sovrum, vardagsrum och matrum så där bryr han sig inte vad vi pysslar med, någon har hänt att han har gett ut en jättesuck och sen gått och lagt sig så långt bort ifrån oss som han kan... ;)
 
Sv: Var gör ni av hunden när ni har sex???

Jag är glad att du skrev "göra av" och inte göra med :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :eek:
 
Sv: Var gör ni av hunden när ni har sex???

För många år sedan så hade jag en skyddsutbildad riesenhane. Han var en enmanshund, och vaktade mig hela tiden
När jag flyttade ihop med en ny man så hände följsnde gång på gång:
Varje gång mannen behövde gå upp på natten för att uträtta något så lade sig hunden i dörröppningen till sovrummet, sen fick han stå där i hallen och ropa till mig"´ta den jä...la hunden!!!"
Att ha sex utan att hunden var förvisad till källaren var inte att tänka på.


Med facit i hand: Jag borde ha lyssnat tiil hunden, för den mannen ställde till mitt liv med dunder o brak...
 
Sv: Var gör ni av hunden när ni har sex???

Mina hundar vet direkt när det är dags.. En kyss å dom drar iväg som två skott...

Har en kompis som hade en JR tik för några år sedan.. Hon hade en fling med en kille och hundarna hade hon såklart med sig dit... Helt plötsligt under akten så hoppar hunden upp och slickar killen på bollarna, med tanke på ställningen så såg ingen av dom att hunden hoppade upp i sängen... :eek: :eek: Tur att hon inte bet ist :crazy: :eek:
 
Sv: Var gör ni av hunden när ni har sex???

Jag vet inte om det ar vi eller varan hund (JR) som ar totalt ohammade, men hon ligger jattegarna nere vid fotterna, oavsett aktiviteten i sangen. :)
Om det blir lite val livat sa brukar hon lagga sej pa golvet.
 
Sv: Var gör ni av hunden när ni har sex???

För oss är sex i sovrummet inga problem. Eftersom vovven inte får vara i sängen annars blir vi inte störda när vi har sex heller. I början kunde han skicka upp en nos och kolla läget, men numera bryr han sig inte. Då är det värre om det hettar till när vi är i soffan. Där får ju han också vara och även om han inte är i soffan så kan han mycket väl stå och kolla på. Vilket jag tycker är en major turn off/of? !! :D :D

/Timsetim
 
Senast ändrad:
Sv: Var gör ni av hunden när ni har sex???

Precis vad jag funderat på.....
Vår tik brukar sova i vår säng men hon har en bädd bredvid som hon förvisas till ibland,
då vi gärna vill ha sängen för oss själva.
Där rullar hon ihop sig o gömmer huvudet och suckar djupt. Men hon ligger o blänger
på oss ibland o undrar när vi blir klara så hon får komma upp igen - vilket jag
tycker känns oerhört störande.
 
Sv: Var gör ni av hunden när ni har sex???

Wille bryr sig inte. Han ligger på sin bädd och snarkar. Någon gång, om det blir lite väl högljutt, så kan han komma fram och lägga upp huvudet på sängen och titta vilket är otroligt avtänande.

En kompis har däremot en hund som knycker täcket ifall hon ligger under och gosar med någon. Eller så hoppar han upp och tränger sig ner mittemellan alt. ställer sig och tokstirrar.... :D
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 869
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 993
Senast: lundsbo
·
Hemmet Vi lånar för närvarande ett hus av en vän, och kommer bo kvar här iaf ett år framåt. Det är ett stort(!) gammalt timmerhus med dålig...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 432
Senast: tara
·
Hundhälsa Jaa, jag igen… Otur som få har vi nu… Började med hornhinneskada, vid tredje återbesöket som var i torsdags så hade vi hornhinneskada...
Svar
9
· Visningar
3 018
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp