Var kan jag hitta en sån?

domino

Trådstartare
Jag är på jakt efter en 'gubbkeps' som är rutig, grå eller brun med ljusrosa i baby/barnstorlek, typ 4 månader och uppåt..

Tradera kollar jag typ varje dag.. ;) Men med mindre tur då.. :D

Skulle bli så glad om någon kunde tipsa mig om något!

:):bow:
 
Sv: Var kan jag hitta en sån?

Det fanns gubbkepsar på åhlens för någon månad sedan, kommer dock inte ihåg vilken färg det var.
Jag skulle köpa en sådan till min son när han kom ut men det råkade ju bli en dotter istället ;)
 
Sv: Var kan jag hitta en sån?

H&M eller EXIT har/hade, jag har köpt en grå därifrån förra året men minns inte vilken av affärerna det var.

Knuckleheads gör också lite mer "gubbkläder" för barn, googla på det så finner du nog någon som säljer. Jag köpte en brun därifrån.

Men ska det vara ljusrosa med kan jag inte tipsa om något.

 
Sv: Var kan jag hitta en sån?

Det fanns gubbkepsar på åhlens för någon månad sedan, kommer dock inte ihåg vilken färg det var.
Jag skulle köpa en sådan till min son när han kom ut men det råkade ju bli en dotter istället ;)

Det blir en dotter här med ;) Tänkte överraska pappa lite med en sån outfit, men mer girlie, för han tycker det är fint.. :)
 
Sv: Var kan jag hitta en sån?

Hm, undra om det är jättesvårt att sy en själv om man hittar ett bra/snyggt tyg för ändamålet :idea:

Vad söt han är Alvin! :love:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 606
Senast: kma
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 388
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 086
Senast: Hedinn
·
Hemmet Läste en tråd på Facebook om någon som köpt en grillpanna på Erikshjälpen, rengjort, oljat in och fått jättefin. Nu var det inte...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
5 931
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • 112 Appen
  • Flytta eller ej?
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp