Varför känner jag ingenting?

Sv: Varför känner jag ingenting?

Jag kände v 20 buffar direkt inga guldfiskar eller fåglar här inte.

Min BM sa att de som redan känner i v 13 (som en del påstår) förmodligen är mkt längre gångna än de tror elelr helt enkelt inbillat sig att de kännt något för det gör man inte i v 13.

Lycka till det är en rolig AHA-upplevelse när man väl känner, worth waiting for !!


Och det där kan jag och andra med mig intyga är skitsnack. ;-)
Jag kände klart och tydligt första sprattlet i v. 12 med andra barnet och min sambo kände UTANPÅ magen i v. 14 och första buffen som syntes utanpå magen kom i v. 15-16. :-)
Och med tre ul i bakfickan så var vi väldigt säkra på tidpunkten. :-)
 
Sv: Varför känner jag ingenting?

Jag kände v 20 buffar direkt inga guldfiskar eller fåglar här inte.

Min BM sa att de som redan känner i v 13 (som en del påstår) förmodligen är mkt längre gångna än de tror elelr helt enkelt inbillat sig att de kännt något för det gör man inte i v 13.

Lycka till det är en rolig AHA-upplevelse när man väl känner, worth waiting for !!

INtressant! Jag kände mina båda barn i v 14 och de kom 16 respektive 17 dagar före bf oxå. Men har normal menscykel och ÄL dock. Det kanske är så att ägget fäster snabbare för sådana som i mitt fall då?
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 770
Senast: gulakatten
·
Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 275
Senast: AraSlei
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 189
Senast: Sirap
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 643

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Dressyrsnack 17
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp