Varför kan jag inte ändra mina inlägg??

N

Nanook

Varför finns ingen "redigera inlägg" knapp på mina inlägg??

Jag vil gärna redigera några av mina inlägg, men hur får jag till det, när det inte finns nån markerarad "knapp" för detta???

Tacksam för svar:)
 
Sv: Varför kan jag inte ändra mina inlägg??

Du kan inte redigera dina inlägg hur länge som helst, bara en viss tid efter att du skrev dem.
 
Sv: Varför kan jag inte ändra mina inlägg??

Efter 15 min så försvinner "ändra" knappen under ens inlägg, som Elektron skrev så är tiden begränsad.
 
Sv: Varför kan jag inte ändra mina inlägg??

Okey, Tack för svar:)

âr lite bortskämd från andra forum, där man kan ändra sina inlägg "hela tiden" om man uopptäcker skrivfel el vil tillägga något:p
 
Sv: Varför kan jag inte ändra mina inlägg??

Att man kan ändra hur länge som helst är inget bra alternativ tycker jag. Dels blir trådarna svåra att följa och kappan kan vändas dit vinden vänder.
 

Liknande trådar

Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
514
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Jag försökte svara och sedan multicitera ett inlägg men det dyker aldrig upp någon text eller ruta i svarsrutan där den ska dyka upp...
Svar
3
· Visningar
874
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Jag har en fråga angående Facebook. Jag har få vänner där samt få grupper alltså ett litet flöde. Men från vissa vänner ser jag alltid...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 332
Senast: mars
·
Utrustning Hej alla! Jag har fått en mattespad av grannen, som jag tänkte tvätta innan användning. Men det är helt omöjligt att få upp dragkedjan...
Svar
4
· Visningar
584
Senast: Valle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp