Bukefalos 28 år!

Varför kommer jag ut på google?!

V

Venezuelas

2 gånger idag så när jag skulle svara på inlägg, så kommer jag ut på google. :mad:
Är det nån mer än jag som råkat ut för detta? Är det min dator det är fel på eller?!
 
Sv: Varför kommer jag ut på google?!

Jag har inte så stor koll.. Men min mamma hade förut något liknande fel på sin dator. Ibland när hon skrev in en adress i adressfältet (i IE) hamnade hon på Google istället. Jag kollade lite under "Lägg till/ta bort program" på kontrollpanelen och hittade då GoogleToolbar (tror det hette så). När jag avinstallerade det försvann problemet..

Jag vet inte alls om det är samma sak som är problemet för dig.. Men du kan ju kolla om du har råkat installera något sådant program.
 

Liknande trådar

Fordon Skulle köpa kylarvätska idag och blev tillfrågad på macken om jag skulle ha röd, grön eller blå vätska? Killen bakom disken sa att det...
Svar
17
· Visningar
1 265
Senast: Pegasus63
·
Samhälle Jag är remitterad till MR, remiss skickad för 2 månader sedan och märkt som prioriterad. Kontaktade kliniken idag för att fråga om...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 827
IT & mobiler Googlar mig tokig men hittar inget svar. Jag råkade dränka min rfidplånbok. Kan jag räkna med att skyddet fortfarande fungerar eller är...
Svar
2
· Visningar
580
Senast: TinyWiny
·
Mat Vi ska till Scandinavium på en torsdag. Funderade på att äta något innan vid 16-17 tiden. Har googlat lite men mest hittat äldre trådar...
Svar
15
· Visningar
828
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp